Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 09 91 , fax. 18 446 09 83
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz
    ul. Magazynowa 5 5
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 09 91, fax. 18 446 09 83
    REGON: 35054564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Dostawa - wraz z montażem - klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ - na który składa się: a) Projekt wykonawczy instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym PGL LP Nadleśnictwa Stary Sącz. b) Szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym PGL LP Nadleśnictwa Stary Sącz. c) Przedmiar robót. 3) Załącznik nr 6 do SIWZ, w tym przedmiar robót, należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania wartości przedmiotu zamówienia. 4) Na warunkach określonych w pkt. 10 oraz pkt. 12 niniejszego SIWZ, Zamawiający dopuszcza ewentualne odstępstwa (tak ilościowe jak i wystąpienie nowych pozycji kosztorysowych) kosztorysu ofertowego Wykonawcy od rozmiaru dostaw (wraz z montażem) określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 6 do SIWZ (w tym przedmiaru robót). 5) Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru dostaw (wraz z montażem) określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 6 do SIWZ (w tym przedmiaru robót) oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia. 6) W przypadku realizacji, przez Wykonawcę, innych dostaw wraz z montażem, niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w SIWZ Wykonawcy przedmiotu zamówienia nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. 7) W związku z powyższym przekroczenia zakresu dostaw, wraz z montażem, wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu przedmiotu zamówienia uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 9) Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia będą: a) faktycznie nie wykonany, obustronnie uzgodniony zakres przedmiotu zamówienia, b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty. 10) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja procesu dostaw i montaż przedmiotu zamówienia; b) organizacja placu budowy (montażu), w tym jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej; d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych; e) zabezpieczenie przedmiotów wyposażenia zamawiającego znajdującego się w obiekcie w którym dokonywana będzie dostawa wraz z montażem przed utratą wartości na wskutek uszkodzenia, zabrudzenia itp. przyczyn powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia; f) przywrócenie (uzupełnienie ubytków, odmalowanie) pomieszczeń w których wykonywane będą prace do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia; g) uprzątnięcie zanieczyszczeń (sprzątanie) powstałych w pomieszczeniach zamawiającego w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia - w tym: 1.) sprzątanie każdorazowo - codziennie po zakończeniu robót - w trakcie godzin przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia tj. określonych w pkt. 4. SIWZ dotyczącym terminu realizacji zamówienia; 2.) gruntowne sprzątanie całego obiektu, wraz z myciem okien, po zakończeniu realizacji zamówienia - przed upływem terminu wykonania zamówienia; h) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego realizacji przedmiotu zamówienia; i) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy; j) przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów - tj. min.: 1.) certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań potwierdzających spełnienie wymogów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ; 2.) deklaracji ilości i jakości dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia; 11) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami). b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat n-ctwa) w terminie złożenia oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 28 maja 2015 roku do godziny 1000 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na: Dostawa wraz z montaż klimatyzacji w biurze Nadleśnictwa Stary Sącz 8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do dnia 28 maja 2015 roku do godziny 1000 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach