Gmina Dziadkowice ogłasza przetarg
- Adres: 17-306 Dziadkowice, Dziadkowice
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 6565900 , fax. 0-85 6565904
- Data zamieszczenia: 2020-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziadkowice
Dziadkowice 13
17-306 Dziadkowice, woj. podlaskie
tel. 0-85 6565900, fax. 0-85 6565904
REGON: 50659272000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach uzyteczności publicznej w Gminie Dziadkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dwóch instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Dziadkowice . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznych na następujących obiektach: a) oczyszczalnia ścieków, dz. 201/1 Kąty – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 20 770 Wp; b) hydrofornia, dz. 164/3 Dołubowo – minimalna moc wyjściowa z paneli DC 22 940 Wp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2 III.5.1. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 III.5.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)dokumenty, o których mowa w pkt 5 III.5.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 5 III.5.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 4 do SIWZ]. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Utworzenie domu matek z dziećmi małoletnimi i kobiet w ciąży w Suchowoli ul. Augustowska 2
Dodano: 2023-11-15 - Modernizacja obiektu KP PSP w Grajewie pod kątem efektywności energetycznej z uwzględnieniem usprawnienia wyjazdów do działań ratowniczo-gaśniczych.
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa i montaż lamp solarnych drogowych
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Muzeum Pamięci Sybiru przy ul. Węglowej 1 w Białymstoku
Dodano: 2022-11-03 - Rozwój Gminy Miejskiej Brańsk dzięki produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne poprzez instalacje fotowoltaiczne
Dodano: 2021-04-27 - Dostawa i montaż 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu Szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp
Dodano: 2021-03-15 - Realizacja Systemu Wytwórczego Energii Elektrycznej z wykorzystaniem Elektrowni Fotowoltaicznej o mocy 49,2kWp
Dodano: 2021-03-03 - Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne stacji wodociągowej w Olekszach
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa i montaż 3 mikroinstalacji fotowoltaicznych na placówkach: Budynku kompleksu Szkoły Podstawowej w Perlejewie – instalacja 12 kWp i 14,1 kWp oraz Budynku Urzędu Gminy Perlejewo – 10,2 kWp
Dodano: 2020-12-23