Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem sprzętu dla studia nagrań w Młodzieżowym Klubie wsparcia w Nowej Rudzie wraz z przeprowadzeniem modułów szkoleniowych dla 10 osób z zakresu obsługi studia nagrań.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8721056 , fax. 074 8721166
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 18 18
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8721056, fax. 074 8721166
    REGON: 00581171400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem sprzętu dla studia nagrań w Młodzieżowym Klubie wsparcia w Nowej Rudzie wraz z przeprowadzeniem modułów szkoleniowych dla 10 osób z zakresu obsługi studia nagrań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją i wyposażeniem studia nagrań w Młodzieżowym Klubie Wsparcia w Nowej Rudzie oraz przeprowadzenie modułów szkoleniowych dla 10 osób w zakresie obsługi studia nagrań w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej: pt. Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się i poznajemy każdego dnia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuję: 1.Przygotowanie pomieszczenia na potrzeby utworzenia studia nagrań poprzez zmianę układu funkcjonalno użytkowego w Młodzieżowym Klubie Wsparcia. Przewiduję się budowa ścianek działowych techniką szkieletową, wstawienie drzwi i okien, rozbudowa instalacji elektrycznej, pokrycie ścian materiałem dźwiękochłonnym, powierzchnia wydzielonego pomieszczenia ok 12 m kw. 2.Zakup sprzętu studyjnego w szczególności: 1)interfejs audio: urządzenie pozwalające kierować sygnały analogowe do środowiska cyfrowego, 2)monitory odsłuchowe: pozwalające usłyszeć nagranie realizowane z nagranych śladów, 3)mikrofon: typowy do rejestracji głosu, 4)słuchawki: monitorujące sygnał dla nagrywającego artysty, 5)okablowanie: 10 mb. 3.Zakup komputera stacjonarnego z monitorem i potrzebnymi peryferiami oraz oprogramowanie DAW ( pozwalające rejestrować, edytować i miksować nagrany materiał). 4.Zakup wyposażenia wnętrz: 1)biurko komputerowe, 2)podstawy pod głośniki, 3)statyw z mikrofonem, 4)pulpit do nut/tekstów, 5)fotel, 6)kanapa, stołek. Zakupiony wyposażenie wnętrz ma stanowić komplet w rozumieniu zachowania kolorystka, użytych materiały itd. 5.Zagadnienia do zrealizowania w czasie modułów: Moduł 1 - Zapoznanie z infrastrukturą i sprzętem znajdującym się w nowo powstałym studio projektowym, analiza popularnych nagrań dźwiękowych - kształcenie słuchu. Moduł 2 - Dokładne omówienie poszczególnych procesów realizacji nagrań. Podstawy teoretyczne właściwości fizycznych dźwięku i ich reprezentacja w domenie cyfrowej, szczegółowe omówienie elementów toru audio. Moduł 3 - Podstawy pracy w środowisku programowym Cubase, organizacja sesji nagraniowej w programie DAW, ćwiczenia praktyczne - rejestrowanie dźwięku głosu ludzkiego. Moduł 4 - Podstawy miksu w środowisku cyfrowym, dokładne omówienie narzędzie obróbki dźwięku, zajęcia praktyczne z miksu nagranych wcześniej ścieżek. Moduł 5 - Podstawy produkcji muzycznej, omówienie zasad tworzenia kompozycji muzycznych, zajęcia praktyczne - generowanie dźwięku przy użyciu oprogramowania, rejestracja i miks wytworzonego materiału dźwiękowego. Czas trwania modułów szkoleniowych: minimum 20 godz. dla jednej osoby (1 godzina odpowiada 1 godzinie dydaktycznej - 45 minut). Na każdy moduł powinno przypadać po min. 4 godz. Wymagany i pożądany termin przeprowadzenia szkolenia: do 28 listopada 2014 r., w dniach od poniedziałku do soboty. Miejsce: Młodzieżowy Klub Wsparcia, ul. Bohaterów Getta 10, Gmina Miejska Nowa Ruda. Uwagi: 1.Do obowiązków wykonawcy należy: przygotowanie pomieszczenia wraz z wykonaniem niezbędnych robót, podłączenie, uruchomienie i konfiguracja sprzętu studyjnego w nowopowstałych pomieszczeniach. 2.Zrealizowanie wszystkich części szkolenia w zakresie określonym w poszczególnych modułach. 3.W ramach wykładów teoretycznych powinna odbyć się prelekcja osoby z wieloletnim doświadczeniem studyjnym, realizatora pracującego zawodowo w studiu nagrań wraz z prezentacjami multimedialnymi. 4.Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. 5.Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 6.Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania warsztatów będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia (sprzętu i wyposażenia) i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. W przypadku, gdy dostarczony i zamontowany sprzęt, urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 2.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty lub specyfikacje techniczne i systemy odniesienia w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itd. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 3.Równoważność, o której mowa powyższej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp 4.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Nasze miejsca spotkań - tu uczymy się poznajemy każdego dnia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 5.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres szkolenia. 6.Wykonawca zapewni swobodny dostęp do sanitariatów dla uczestników. 7.Odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego - w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8.Przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych wstępnych i końcowych oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet należy przedstawić Zamawiającemu przed ich wykorzystaniem). 9.Sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych. 10.Przekazanie Zamawiającemu protokołów z egzaminów końcowych, listę osób, które ukończyły szkolenie, kserokopię certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, obecności uczestników warsztatów, dzienniki zajęć z podpisami osób prowadzących warsztaty, inne dokumenty, które wynikną w trakcie warsztatów. 11.Wszystkie niezbędne dokumenty związane z realizacją zamówienia należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 3 dni od zakończenia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.nowaruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach