Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4527575 , fax. 068 4527500
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
ul. Podgórna 5 5
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4527575, fax. 068 4527500
REGON: 97077014900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu zarządzania i wydawania dzienników lekcyjnych, arkuszy ocen i innych dokumentów dla potrzeb realizacji Projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, pt. Modernizacja bazy kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Sulechowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu zarządzania i wydawania dzienników lekcyjnych, arkuszy ocen i innych dokumentów dla potrzeb realizacji Projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, pt. Modernizacja bazy kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. gen. Władysława Sikorskiego w Sulechowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium należy wnieść w terminie do dnia 5 lutego 2010r. do godz. 09.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr 42 1090 1535 0000 0001 0999 6788, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężnej, wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego pokój nr 113 (kasa). Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zwrot wadium przez zamawiającego następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z należytą starannością co najmniej dwóch wdrożeń podobnych systemów o takiej samej technologii, tzn. klasera rotacyjnego dla zastosowań biurowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oferta wykonawcy musi zawierać: a) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ, b) wykaz wykonanych, co najmniej dwóch wdrożeń podobnych systemów o takiej samej technologii, tzn. klasera rotacyjnego dla zastosowań biurowych, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te wdrożenia zostały wykonane należycie- wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- jeżeli dotyczy. W celu wykazania braku do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oferta musi zawierać: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (składane zgodnie z pkt 6.2.a) SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH DO MAGAZYNU DOKUMENTACJI W ZUS ODDZIAŁ GORZÓW WLKP.
Dodano: 2014-09-09 - Dostawę wraz z montażem regałów przesuwnych z przeznaczeniem dla archiwum medycznego Szpitala w Nowej Soli
Dodano: 2013-01-09 - Dostawa i montaż regałów jezdnych w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Bohaterów Warszawy
Dodano: 2012-08-28 - Dostawa i montaż regałów jezdnych w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Bohaterów Warszawy
Dodano: 2011-11-04 - DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH/JEZDNYCH I STACJONARNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE I W NOWEJ SOLI Zadanie A pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 2 Zadanie B pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Nowej Soli przy ulicy Piłsudskiego 24
Dodano: 2011-10-31