Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu audiowizualnego do Sali wykładowej w Stacji Geoekologicznej UAM w Storkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu audiowizualnego do Sali wykładowej w Stacji Geoekologicznej UAM w Storkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego montażu i uruchomienia w Stacji Geoekologicznej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Storkowie: Storkowo 32, 78-450 Grzmiąca. Dostarczony przez sprzęt winien być fabrycznie nowy i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny nie gorszy niż określonyw szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który musi być co najmniej tej samej klasy, jakiej oczekuje Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy przewidują obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 dostawy wraz z montażem urządzeń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto oraz udokumentują, że wykazana dostawa wraz z montażem została wykonana należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Formularz cenowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 8. Prezentacja oferty asortymentowej Wykonawcy: w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ, do oferty należy dołączyć katalogi, foldery zawierające parametry techniczne proponowanego sprzętu z wyraźnym wskazaniem sprzętu, którego opis dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AZ-6-2015 Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audioprzewodników z nagranymi ścieżkami dźwiękowymi oraz systemu przewodników multimedialnych wraz z aplikacją do Muzeum Pałacu w Rogalinie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa sprzętu do animacji 3D
Dodano: 2014-08-22 - Dostawa sprzętu fotograficznego oraz sprzętu audio-wideo
Dodano: 2014-06-14 - rozbudowa systemu audiowizualnego sal wykładowych A,B,C, Sali Rady Wydziału i klubu studenckiego obejmującą integrację z istniejącym wyposażeniem w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UAM
Dodano: 2014-06-06 - Dostawa i montaż elementów systemu ściany wizyjnej na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a
Dodano: 2014-03-07 - Projekt, kosztorys i dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem systemu projekcji i systemu sterowania dla Centrum Kongresowo-Dydaktycznego UMP, ul. Przybyszewskiego 37a
Dodano: 2013-08-06 - Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu projekcji i systemu sterowania dla Centrum Kongresowo-Dydaktycznego UMP, ul. Przybyszewskiego 37a
Dodano: 2013-07-12 - Zakup 2 kompletów wyposażenia audiowizualnego laboratoriów językowych nr 501 i 503 w Collegium Novum.
Dodano: 2012-07-25 - Dostawa i montaż systemu audiowizualnego w obiekcie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu ul. Wiśniowa 13a
Dodano: 2012-04-30