Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu gastronomicznego dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia ogłasza przetarg

  • Adres: 01-473 Warszawa, ul. Antoniego Kocjana 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 328 60 01 , fax. 22 328 60 50
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
    ul. Antoniego Kocjana 3 3
    01-473 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 328 60 01, fax. 22 328 60 50
    REGON: 14273269300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu gastronomicznego dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu gastronomicznego dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia: 1)Szafa chłodnicza GN 2/1 jednodrzwiowa - pojemność nie mniejsza niż 650l, 2)Szafa chłodnicza GN 2/1, dwudrzwiowa - pojemność nie mniejsza niż 1400l, 3)Krajalnica do wędlin - nóż gładki - o wymiarach nie mniejszych niż 45x50x78cm. 4)Wilk do mięsa dwuzakresowy - o wymiarach nie większych niż 40x29x47cm, 5)Obieraczka do ziemniaków - o wymiarach nie mniejszych niż 70x70x95, 6)Szatkownica do warzyw z zestawem tarcz - o wymiarach nie mniejszych niż 32x30x59cm, 7)Mikser spiralny - o wymiarach nie mniejszych niż 69x35x69cm, 8)Kuchnia żeliwna elektryczna z szafką ,szafka otwarta, o wymiarach nie mniejszych niż 80x70x90cm,wymiar płyty roboczej nie mniejszy niż 77x57cm, 9)Taboret elektryczny - o wymiarach nie mniejszych 57x57x49cm, moc nie mniejsza niż 6kW, 10)Stół chłodniczy czterodrzwiowy - Pojemność nie mniejsza niż 615l, 11)Kuchnia gazowa na podstawie otwartej - o wymiarach nie mniejszych niż 80x70x28cm, 12)Szafa chłodnicza z drzwi przesuwnymi - o wymiarach nie mniejszych niż 120x71x190cm, 13)Kostkarka do lodu - O wymiarach nie mniejszych niż 50x58,5x79,5cm, 2.Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne 3.Miejscem dostarczenia jest Wypiska Służewiec ul. Kłobucka 5, Wypiska Grochów ul. Chłopickiego 71a, Sala Widzeń i Wypiska AŚ Mokotów ul. Rakowiecka 37, Stołówka Pracownicza ul. Rakowiecka 37A, Restauracja Grodzka ul. Kocjana 3, Wypiska AŚ Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska ZK Białołęka ul. Ciupagi 1b oraz Wypiska OZ Popowo ul. Nadbużańska 41. 4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1)Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. 2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu artykuły do obiektów w ilości i asortymencie określonym w formularzu cenowym, 3)W ramach umowy Wykonawca bezpłatnie przeszkoli u Zamawiającego wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu podstawowej obsługi, konserwacji i przechowywania sprzętu gastronomicznego 4)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu artykuły fabrycznie nowe, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i świadectwa, w szczególności atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności z Polską Normą etc., oraz które będą odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym, 5)Wszystkie wymienione w formularzu cenowym fabrycznie nowe artykuły: a)są artykułami wcześniej nieeksploatowanymi, b)są artykułami wolnymi od wad technicznych i najlepszej jakości (kategoria I), c)będą opakowane w fabryczne opakowania umożliwiające ich identyfikację. 6)Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacja eksploatacyjno-techniczna muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej 7)Wykonawca udziela 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, 8)Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia zawarcia umowy, 9)Wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego i kuchennego Wykonawca dostarczy wydane przez producenta deklaracje zgodności, instrukcje obsługi i karty 10)Dostawa winna być zrealizowana w godzinach 9.00 - 14.00 w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku. 11)Termin dostawy uzgodniony będzie z Zamawiającym z trzydniowym wyprzedzeniem poprzez przesłanie przez Wykonawcę pisemnego zawiadomienia określającego termin i godzinę dostawy na nr fax 22 328 60 50 12)Cechy oferowanego sprzętu stanowi Załącznik Nr 2A 5.Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 7.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 8.Podwykonawstwo 1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 4) - 5) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów. 9.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia.Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo podane została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry techniczne, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację w odniesieniu do parametrów technicznych, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego. Nr rachunku 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu - numer sprawy 1.10.2015.D. Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5.Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3; 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 05. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6.Zwrot wadium; zatrzymanie wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach