Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu monitoringu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku w ramach zadania: Budowa I etapu Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu monitoringu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku w ramach zadania: Budowa I etapu Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu monitoringu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku w ramach zadania: Budowa I etapu Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku. Zakres robót obejmuje: Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu i uruchomienia kompletnego systemu monitoringu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Cmentarza Komunalnego Nr 3 w Bartoszach k/Ełku i obiektach kubaturowych w skład którego wchodzi: -20 szt. kamer w tym: kamera obrotowa 3 szt., kamera stacjonarna- 17 szt., -szafa 19 cal. - szt. 1, -serwer- szt. 1, -komputer z monitorem, -UPS-szt.2, -słup z podstawą do zamocowania kamer szt. 2, -studnia SK 2, szt.1, -światłowód ok. 550 mb, -kabel elektryczny ok. 350 mb., -system alarmowy w dwóch budynkach cmentarza. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób i rodzaj mocowania każdego punktu kamero-wego i transmisyjnego. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia skalkuluje i dostarczy wszystkie niezbędne elementy potrzebne do prawidłowego uruchomienia i użytkowania systemu monitoringu wizyjnego i teletechnicznego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym konfiguracje sieci pasywnej i konfiguracje urządzeń aktywnych. Całość dostarczonego sprzętu w tym w szczególności kamery, musi być w 100% kompa-tybilna z posiadanym przez Zamawiającego Zintegrowanym Systemem Bezpieczeństwa Miasta Ełku (ZSBME), jednocześnie Oferent może zaoferować wymianę (na własny koszt) całego posiadanego już przez Zamawiającego ZSBME, jeżeli jest to niezbędne, aby zapewnić wymagane funkcje, a rozwiązanie przez niego zaoferowane nie jest w 100% kompatybilne z istniejącym ZSBME. Na terenie cmentarza obejmującego zakres robót I-go etapu wykonana jest kanalizacja teletech?niczna tj. rurarz i studzienki. Uwaga: Na terenie cmentarza prowadzone są roboty budowlane przez generalnego wykonawcę. Dokładny opis wykonania kompletnego systemu monitoringu i instalacji alarmowej zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA). W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie gwa?rancji tj. 24-miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. (załączniku nr 1 do SIWZ) Przedmiary są przykładowe. Załączony przedmiar określa orientacyjny zakres dostaw i robót przewidzianych do wykonania zamówienia ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia urnowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.). Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach