Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Dworcowa" ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Dworcowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95/ 739 29 50, , fax. 95/ 739 29 50
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Dworcowa"
Dworcowa 13
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95/ 739 29 50, , fax. 95/ 739 29 50
REGON: 01065670900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdspzoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i instalacją systemu ucyfrowienia aparatu w pracowni RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją systemu ucyfrowienia aparatu w pracowni RTG Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Przychodnia Dworcowa” w Gorzowie Wlkp. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania graniczne w zakresie parametrów technicznych) przedstawiono w dodatku nr 3 do siwz (załącznik nr 2 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oferowane urządzenia winny być wyprodukowane w 2020r., fabrycznie nowe, niewystawowe. 4. Urządzenia i ich oprogramowanie muszą spełniać wymagania załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18 lutego 2011r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 kwietnia 2019r. w sprawie standardów organizacyjnych opieki zdrowotnej w dziedzinie radiologii i diagnostyki obrazowej wykonywanej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych. 5. Dotyczy wyrobów medycznych: oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 6. Po instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wykonać testy akceptacyjne i specjalistyczne dla oferowanych urządzeń. 7. Zamawiający posiada na stanie aparat kostno-płucny Siemens MULTIX PRO, który Wykonawca winien ucyfrowić. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111300-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy załącznik cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów techniczno-użytkowych (oferta przedmiotowa). 3. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żądane Oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną