Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego (syg.akt.WIW/agz/323-2/21/2009)

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7 7
    10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
    REGON: 00009266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego (syg.akt.WIW/agz/323-2/21/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego zestawionego w poniższych zadaniach: Zadanie nr 1 - Autoklaw poziomy szt.1 Zadanie nr 2 - Zamrażarka niskotemperaturowa pionowa szt.1 Zadanie nr 3 - Rejestrator temperatury z przystawką i 12 sondami 0 ÷ 70 ?C - szt. 1 Zadanie nr 4 - Mikroskop odwrócony szt. 1 Zadanie nr 5 - Mikroskop odwrócony z systemem epi fluorescencji szt.1 Zadanie nr 6 - Dewary na ciekły azot szt.2 1. Zamawiający nie dopuszcza podziału ustalonych zadań na mniejsze podzadania 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w wyszczególnionych zadaniach w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 4 siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w siwz nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestry sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wzór zał. Nr 3). d)Oświadczenie producenta o upoważnieniu do oferowania przedmiotu zamówienia i posiadaniu przez wykonawcę autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski e)Kartę katalogową oferowanego produktu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach