Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie Szkoły Podstawowej w Wirach

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie Szkoły Podstawowej w Wirach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie szkolnym przy Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Wirach, ul. Szreniawska 6, gm. Komorniki. 2. Zespół kontenerów będzie usytuowany po południowej stronie terenu szkoły (rys. 1 - plan zagospodarowania, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy), zgodnie z technologią określoną przez producenta. 3. Zespół kontenerów składać się powinien z dwóch brył : - jedna zawierać musi pięć klas o pow. ok 40 m2, korytarz, 2 sanitariaty (damski i męski); - druga zawierać musi trzy klasy o pow. ok 40 m2, korytarz. 4. Przedstawiona forma zespołu kontenerów (rysunek 2, stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy) i zastosowane rozwiązania zostały zdeterminowane przez warunki wynikające z warunków zagospodarowania działki, na której znajduje się budynek szkolny. 5. Przy trzecim segmencie szkoły planuje się lokalizację pięciu sal lekcyjnych z częścią socjalną. Trzy kolejne sale lekcyjne planuje się zlokalizować od strony budynku sali gimnastycznej (połączenie z budynkiem łącznikiem). 6. Projektowany zespół zasilany będzie w niezbędne media z instalacji elektrycznej, wod-kan. zlokalizowanych w istniejącym budynku szkoły. 7. Prace przygotowawcze - wytyczyć geodezyjnie obiekt realizowany w terenie, - wykonać podwaliny fundamentowe stanowiące podpory ram kontenerów. 8. Rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne: Konstrukcja kontenera – samonośna, metalowa, posadowiona poprzez ruszt z bloczków betonowych na podwalinach. Ściany zewnętrzne wielowarstwowe ocieplone wełną mineralną o gr. minimum 8 cm. Poszycie zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej o gr. minimum 0,5 mm w kolorze RAL 9002 (białym). Poszycie wewnętrzne z płyty wiórowej laminowanej obustronnie o gr. minimum 12 mm. zakrywającej ramy kontenerów. Konstrukcję ścian stanowić winna rama stalowa z profili zimnogiętych oraz konstrukcja wewnętrzna drewniana. Ściany wewnętrzne z lekkiej ścianki systemowej z płyt wiórowych laminowanych mocowane do rusztu drewnianego. Konstrukcję podłogi oraz stropu stanowić powinna konstrukcja stalowa z systemowych profili ze stali zimnogiętej. Poszycie zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej wraz z warstwami izolacji przeciwwilgociowej i termicznej. Podłogę stanowić powinna płyta wiórowa wodoodporna, natomiast sufit płyta wiórowa laminowana montowana do rusztu z profili stalowych 3 i 4 mm. Dach płaski z blachy stalowej ocynkowanej T55 o gr. minimum 0,6 mm ocieplony wełną mineralną o gr. minimum 10 cm. Dach nad korytarzem należy wykonać z płyty warstwowej z rdzeniem ze styropianu. Stolarka okienna: okna jednoskrzydłowe, rozwieralno-uchylne z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła minimum 1,4 W/m2K z mikrowentylacją. Szkło zespolone powinno być wypełnione argonem o współczynniku 1,1 W/m2K. Drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe metalowe, ocieplone typu ZK-1. Poszycie powinna stanowić blacha stalowa o gr. min 1 mm, ocynkowana, powlekana w kolorze RAL 9016. Drzwi wewnętrzne drewniane, płytowe z ościeżnicami metalowymi kątowymi z listwą aluminiową progową. Poziom podłogi zaprojektowany powinien być zgodnie z poziomem podestu przed drzwiami do budynku szkoły. 10. Ogrzewanie pomieszczeń odbywać się powinno poprzez konwektory wiszące, elektryczne o mocy min. 2,0 kW z termostatem. 11. Wentylacja grawitacyjna wywiewna odbywać się powinna za pomocą kratek wentylacyjnych minimum 14x14 cm montowanych w ścianach zewnętrznych. Wentylacja nawiewna to okna rozwieralno-uchylne. 12. Każda sala lekcyjna winna być wyposażona w klimatyzatory typu Split grzewczo-chłodzące o mocy min. 2,5 kW, moc grzewcza min. 2,8 kW (wymagany jest serwis klimatyzatorów 2 x w roku). 13. Instalacja elektryczna: lampy fluorescencyjne typu 2x36W w oprawie z kloszem (w każdym module kontenerowym), gniazda wtykowe 220V. 14. Instalacja uziemienia: uziemienie ramy połączone z przewodem uziemiającym. 15. W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość stosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zaistnienia konieczności wydłużenia okresu najmu. 1) Zamawiający gwarantuje zakres minimalny, tzw. gwarantowany polegający na realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest wynajem zespołu kontenerów dla szkoły podstawowej w Wirach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez 22 miesiące od 1 września 2018 roku do 30 czerwca 2020 roku. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia realizacji zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy z zastrzeżeniem tych samych warunków, świadczeń, co w zamówieniu podstawowym, po takiej samej cenie jednostkowej za 1 miesiąc wynajmu, jak w zamówieniu podstawowym. 3) Maksymalny okres obowiązywania Umowy w przypadku skorzystania z prawa opcji może wynosić łącznie trzydzieści cztery miesiące. 4) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w terminie co najmniej 30 dni kalendarzowych przed końcem realizacji umowy świadczenia gwarantowanego. 5) Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych w prawie opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 6) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 18. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 19. Kontenery powinny spełniać wymogi BHP i ppoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70310000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach