Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem foteli teatralnych na scenie kameralnej Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu (nr sprawy 07/07/2009)

Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, plac Jagielloński 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3845306 , fax. 048 3845307
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
    plac Jagielloński 15 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3845306, fax. 048 3845307
    REGON: 00074172000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem foteli teatralnych na scenie kameralnej Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu (nr sprawy 07/07/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem 188 sztuk foteli teatralnych na scenie kameralnej Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, spełniających aktualne wymogi przeciwpożarowe i BHP o następujących parametrach: 1. konstrukcja ramowa z profili zamkniętych, zapewniająca fotelom trwałość konstrukcyjną, nie dopuszcza się elementów konstrukcyjnych z drewna i ze sklejki, 2. fotel tapicerowany, tylna część tapicerki do połowy zasłonięta elementem maskującym, kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym, pokrowce do ściągnięcia z zamkiem błyskawicznym, 3. siedzisko i oparcie wykonane z pianki formowanej na zimno metodą spieniania, gąbki oparcia i siedziska profilowane, 4. konstrukcja nośna podłokietnika wykonana z aluminium, z nakładką z litego drewna barwionego na kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, 5. głębokość fotela po złożeniu siedziska - maksymalnie 20 cm, 6. wysokość fotela po rozłożeniu maksymalnie 86 cm, 7. moduł fotela w osiach maksymalnie 52 cm, 8. głębokość fotela po rozłożeniu siedziska maksymalnie 65 cm, 9. mechanizm składający fotela, który umożliwia automatyczne składanie siedziska, oparcia i podłokietnika do pozycji pionowej, 10. stopa profilowana, estetyczna, 11. numeracja miejsc arabska umieszczona od spodu siedziska na prostokącie wykonanym z tworzywa sztucznego, numeracja rzędów rzymska umieszczona na skrajnych podłokietnikach, 12. fotele muszą posiadać wymagane, ważne atesty: trudnozaplaności, nie wydzielania bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania w odniesieniu do materiałów z których wykonane są siedzenia, oparcia oraz elementy drewniane fotela, a także atest wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych foteli, 13. fotele w następujących zestawach: 46 zestawów po 4 fotele oraz 2 zestawy po 2 fotele z możliwością wielokrotnego szybkiego montażu i demontażu, Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w zestawie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem w następujących konfiguracjach: - 9 rzędów po 16 foteli, - 2 rzędy po 22 fotele, Rzędy proste bez łuku, ustawione po dwóch stronach sceny. Montaż dwóch rzędów bezpośrednio na podłodze widowni sceny kameralnej -16 i 16 foteli- oraz dziewięciu rzędów na widowni zbudowanej z podestów scenicznych o wymiarach 200 cm x 100 cm ustawionych po 6 podestów w rzędzie z zachowaniem dwóch skrajnych przejść. Podesty standardowe z kołnierzem aluminiowym, przy montażu należy uwzględnić szerokość aluminiowego kołnierza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna: wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 (trzech) dostaw odpowiadających przedmiotowi i wartości niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał/li w/wym. wymagania. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz § 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do oferty, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, 5. wykaz wykonanych w okresie 3 ostatnich lat, (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 (trzech) dostaw odpowiadających przedmiotowi i wartości niniejszego zamówienia - załącznik nr 3 do oferty, 6. dokumenty potwierdzające, że minimum dwie dostawy, o których mowa w ust. 5 zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do oferty 7. rysunek techniczny fotela - załącznik nr 5 do oferty, 8. model prezentacyjny oferowanego fotela - załącznik nr 6 do oferty. 9. wymagane, ważne atesty: trudnozaplaności, nie wydzielania bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania w odniesieniu do materiałów z których wykonane są siedzenia, oparcia oraz elementy drewniane fotela, a także atest wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych foteli - załącznik nr 7 do oferty. Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: Załącznik nr 8 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach