Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem etykiet i tabliczek oznakowania miejsc składowania wraz z ich zamocowaniem oraz wykonanie oznakowania poziomego w Magazynie Wielkopowierzchniowym Wysokiego Składowania oraz magazynach zlokalizowanych w bud. nr 4,5,6 i 11 na terenie jednostki wojskowej w Pile.”

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog@ron.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem etykiet i tabliczek oznakowania miejsc składowania wraz z ich zamocowaniem oraz wykonanie oznakowania poziomego w Magazynie Wielkopowierzchniowym Wysokiego Składowania oraz magazynach zlokalizowanych w bud. nr 4,5,6 i 11 na terenie jednostki wojskowej w Pile.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wzorów graficznych, wygenerowanie kodów i wydruk etykiet i tablic zgodnie z opisem w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Montaż zostanie wykonany poprzez ich przyklejenie lub przykręcenie na regałach wysokiego składowania na wszystkich belkach, a wysokość ostatniej belki znajduje się na wysokości 10 metrów. Poszczególne miejsca montażu / rozmieszczenia adresów lokalizacji są ściśle określone dla każdego kodu oddzielnie i zostaną przekazane przez Zamawiającego po wybraniu najkorzystniejszej oferty cenowej. Szacunkowa ilość etykiet i tablic (podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) może ulec zmianie ze względu na faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego ustalone w trakcie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wartości zamówienia o maksymalnie 20 000,00 zł netto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w sytuacji, w której realne potrzeby Zamawiającego ulegną zmniejszeniu, co zostanie potwierdzone w protokole odbioru usługi. Ostateczna ilość wykonanego asortymentu wynikać będzie z ilości podanych w protokole odbioru usługi i może uleć podwyższeniu / obniżeniu, co będzie miało wpływ na wynagrodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji o 61 500,00 zł brutto na zakup dodatkowych ilości wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 2 (formularz cenowy) za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone wyroby niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 20.12.2017 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2017. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w Magazynie Wielkopowierzchniowym Wysokiego Składowania oraz magazynach zlokalizowanych w bud. nr 4,5,6 i 11 na terenie jednostki wojskowej w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180. Przedmiot umowy należy realizować w dni robocze w godz. 08:00 – 15:00 wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego (minimum 2 dni przed datą realizacji). W pierwszej kolejności Wykonawca zobowiązany jest oznakować Magazyn Wielkopowierzchniowy Wysokiego Składowania. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu wykonania rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia na dzień 07.08.2017r. o godzinie 11:00 na terenie jednostki wojskowej w Pile przy ul. Powstańców Wielkopolskich 180.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199761-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: wysokości 5000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000. UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój 17A – parter, czynna w godz. 7.30 – 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną