Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27200 Starachowice, ul. Radomska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2745202 w. 182 , fax. 412 746 158
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Radomska 70
27200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2745202 w. 182, fax. 412 746 158
REGON: 29114175200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem elementów systemu sygnalizacji pożaru - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku D i B W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - demontaż starych urządzeń tj. central obsługujących budynki A (Polon 4800), B (Telsap 2100), C (Polon 4900), D (Telsap 2100) i E (Polon 4800); - demontaż gniazd wraz z czujkami i izolatorami zwarć oraz adapterów czujek i ręcznych ostrzegaczy pożarowych w budynku B i D; - utylizacja zdemontowanych czujek dymu; - odłączenie istniejących wskaźników zadziałania; - dostawa i montaż nowych gniazd, czujek, ręcznych ostrzegaczy pożarowych w budynku B i D; - podłączenie istniejących wskaźników zadziałania; - dostawa i montaż centrali systemu sygnalizacji pożaru obsługującej istniejące elementy w budynkach A, C i E oraz nowe elementy w budynkach B i D; - dostawa i montaż modułów kontrolno-sterujących; - dostawa i montaż części mechanicznej SSP oraz systemu centrali sygnalizacji pożaru (panelu obsługi, drukarki, modułów pętlowych, obudów, akumulatorów i innych elementów niezbędnych do prawidłowego działania centrali); - oprogramowanie systemu; - konfiguracja, uruchomienie i sprawdzenie działania całego systemu; - wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu z naniesionymi elementami w zakresie budynku D i B w formie papierowej w jednym egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w jednym egzemplarzu (AutoCad i PDF); - szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu. Ponadto po wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - instrukcję obsługi centrali, - instrukcję postępowania w przypadku wystąpienia alarmu pożarowego lub uszkodzenia, - książkę przeglądów okresowych, - świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, - deklarację właściwości użytkowych, - certyfikat stałości właściwości użytkowych wydany przez JC CNBOP-PIB w Józefowie potwierdzający zgodność centrali z wymaganiami normy PN-EN 54-2:2002+A1:2007, - dokumentację powykonawczą. Zamawiający wymaga, aby na dostawy objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił min. 24 miesięcznego okresu gwarancji. Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Produkty powinny posiadać gwarancje producenta na terenie Polski. Wykonawca nie będzie obciążany kosztami mediów tj. opłatami za wodę i energię do celów socjalnych oraz realizacji budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami i parametrami minimalnymi zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedstawienie koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ). 2. Szczegółowy wykaz asortymentowo cenowy oferowanych produktów oraz parametry techniczne wg załącznika nr 5 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną