Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572 558 , fax. 236 572 540
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572 558, fax. 236 572 540
    REGON: 13037793600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa zamówienia: „Dostawa wraz z montażem elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej’’. 3.2 Przedmiot zamówienia polega na dostawie wraz z montażem elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie Gminy i Miasta Żuromin: 1) do miejscowości Żuromin, ul. Przemysłowa: - huśtawka łańcuchowa – 1 szt. - zestaw zabawowy – 1 szt. 2) do miejscowości Brudnice: - orbitek pojedynczy – 1 szt. - wioślarz pojedynczy – 1 szt. - pajac i steper na słupie – 1 szt. - jeździec wolnostojący – 1 szt. 3) do miejscowości Poniatowo: - orbitek pojedynczy – 1 szt. - wioślarz pojedynczy – 1 szt. - krzesło do wyciskania + słup + krzesło do wyciskania – 1 szt. - tablica informacyjna z regulaminem – 1 szt. - ławka parkowa – 1 szt. 4) do miejscowości Franciszkowo: - drążek do podciągania + pylon + drążek do pociągania – 1 szt. 5) do miejscowości Kliczewo Małe: - zestaw sprawnościowy – 1 szt. 6) do miejscowości Olszewo: - Zestaw (pedałki – 2 pary z ławką) – 1 szt. - wyciąg górny + pylon + wyciąg górny – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności z polskimi normami, karty techniczne urządzeń. Urządzenia muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, a w skład wymaganego przez Zamawiającego zestawu zabawowego muszą wchodzić wszystkie elementy zgodnie z przedstawionym opisem. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o lepszych parametrach: technicznych, jakościowych, materiałowych, funkcjonalnych niż określony w dokumentacji przetargowej. Dostarczone i montowane urządzenia zabawowe muszą spełniać jakości i bezpieczeństwa zawarte w aktualnie obowiązującej normie PN-EN 1176-1:2009 dotyczącej wyposażenia publicznych placów zabaw. Winny być jednoznacznie oznakowane numerem katalogowym pozwalającym na ich identyfikację w karcie technicznej urządzenia oraz tym samym numerem katalogowym w certyfikatach zgodności z normą PN-EN 1176. Na urządzeniach, powinien być umieszczony przez producenta czytelny znak poziomu podstawowego, wskazujący wysokość, na jakiej montaż gwarantuje stabilność urządzenia (znak ten powinien być równy z nawierzchnią). Urządzenia do ćwiczeń – siłownie zewnętrzne powinny spełniać wymagania bezpieczeństwa zawarte w: PN-EN 1176, PN-EN 16630:2015( zgodność potwierdzona Certyfikatem lub Deklaracją Zgodności) lub nowymi aktualnie obowiązującymi normami PN-EN 3.3 Montaż urządzeń należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 3.4 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. 3.5 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia wynosi 24 miesiące. 3.6 Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 3.8 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.9 Zniszczenia powstałe w wyniku złej organizacji prac, braku nadzoru, niedbałości, braku fachowości czy złej kolejności wykonywanych robót obciążają Wykonawcę. 3.10 Zasilenie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt według własnej kalkulacji. 3.11 Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) utrzymanie porządku w trakcie realizacji prac oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, b) uporządkowanie terenu placu zabaw i terenu przyległego po przeprowadzonych pracach montażowych; c) wywiezienie materiałów i odpadów; d) odtworzenie istniejącej nawierzchni w przypadku jej uszkodzenia w trakcie wykonywanych prac; e) wyrównanie terenu wokół urządzeń zabawowych; f) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich; g) prowadzenie prac w sposób bezpieczny; h) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji prac, 3.12 Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: Kod CPV 37535200 – 9 Wyposażenie placów zabaw Kod CPV 37535000 – 7 Dostawa i montaż urządzeń fitness 3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej (w tym w opisie przedmiotu zamówienia) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji przetargowej, muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub Inspektora nadzoru i projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 3) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy – Załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach