Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem części i elementów do części przejazdowej oraz do zbiornika instalacji myjącej koła i podwozia samochodów ciężarowych Moby Dick Quick 667C+

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 725 000 , fax. 586 727 474
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 586 725 000, fax. 586 727 474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/kategorie-przetargow/aktualne-przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem części i elementów do części przejazdowej oraz do zbiornika instalacji myjącej koła i podwozia samochodów ciężarowych Moby Dick Quick 667C+
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i montażem nowych, nieużywanych części i elementów zwanych dalej „Częściami”, do części przejazdowej oraz zbiornika instalacji myjącej koła i podwozia samochodów ciężarowych Moby Dick Quick 667C+ o numerze fabrycznym 4311, wyprodukowanej w roku 2004 przez Frutiger Company AG, wraz z serwisowaniem urządzenia w okresie gwarancji [zwanego dalej „Instalacją”]. Instalacja jest zamontowana na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach. Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo [dalej „RIPOK”] Przedmiot zamówienia obejmuje: a) W części przejazdowej Instalacji: a.1. dostawę wraz z wymianą: - panelu sterowania, - fotokomórek, - czujnika indukcyjnego, - stacji dozowania flokulanta Moby Dos, - dysz bocznych i dennych, - rur na bocznych ekranach, - blach pokrywających część najazdową a.2. konserwowanie, czyszczenie i ocynkowanie burt bocznych, a.3. regulację ustawień b) W zbiorniku Instalacji: b.1. dostawę wraz z wymianą: - systemu przenośników zgrzebłowych i napędzającego jego silnika elektrycznego, - ślizgów przenośnika zgrzebłowego, - stojaków na pompy, - ściany dzielącej część szlamową od części pompowej zbiornika, - pomp i ich orurowania, - zaworu zwrotnego i pływaka, b.2. czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne zbiornika i pokrycie farbą nawierzchniową w kolorze RAL 5017 c) przeprowadzenie rozruchu Instalacji wraz ze szkoleniem 4 (czterech) pracowników Zamawiającego, d) wykonywanie serwisów przez okres trwania gwarancji e) wykonywanie zobowiązań z tytułu rękojmi oraz - udzielonej niniejszą umową - gwarancji W przypadku konieczności zdemontowania elementów myjni w celu zabrania ich do remontu Wykonawca zapewni zastępczą konstrukcję umożliwiającą przejazd samochodów ciężarowych przez myjkę na wagę, która jest posadowiona bezpośrednio za nią. Wykonawca gwarantuje, iż dostarczone w ramach przedmiotu umowy Części będą nowe i nieużywane a nadto gwarantuje ich wysoką jakość oraz udziela Zamawiającemu gwarancji na każdą z dostarczonych Części, użyte materiały wykonany montaż oraz pozostałe czynności przeprowadzone w ramach przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru Instalacji po wykonaniu przez Wykonawcę zobowiązań umownych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do przeprowadzenia serwisów Instalacji w okresie 24 miesięcy liczonych od daty jej odbioru przez Zamawiającego. Serwisy wykonywane będą co 12 miesięcy tj. łącznie Wykonawca przeprowadzi 2 serwisy w czasie trwania gwarancji. Wszelkie materiały, części konieczne do przeprowadzenia serwisów zapewnia Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt. Wszelkie materiały, części konieczne do przeprowadzenia serwisów zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. W ramach każdego Serwisu Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przynajmniej następujących czynności: a) sprawdzenie osłon łożysk b) sprawdzenie łańcuchów i w razie potrzeby ich naciągnięcie c) sprawdzenie łańcuchów przenośnika i jeżeli będzie konieczne to ich skrócenie d) sprawdzenie gumowych łopatek na terminalach e) sprawdzenie poprawności działania wyłącznika głównego f) sprawdzenie poprawności pracy pomp g) sprawdzenie połączenia elektrycznego pomp h) sprawdzenie zaworu kulowego i jego wyregulowanie i) sprawdzenie dysz dennych i bocznych j) sprawdzenie kół zębatych k) sprawdzenie szczelności urządzenia dozującego l) sprawdzenie podgrzewacza m) uzupełnienie smaru w punktach smarnych n) sprawdzenie poprawności pracy urządzenia UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu oraz na stronie www.ekodolina.pl., z którymi Wykonawca oraz jego personel i podmioty, którymi posłużył się on wykonując umowę mają obowiązek zapoznania się przed realizacją umowy w miejscu spełnienia świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42924730-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł, Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna (poręczenia lub gwarancji), Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna (poręczenia lub gwarancji), Zamawiający proponuje, aby dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać adres e-mail instytucji wystawiającej, na który ma zostać zwrócony oryginał. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - po wyborze oferty najkorzystniejszej, - po unieważnieniu postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018.1986), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną