Przetargi.pl
„DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM BLACH SITOWYCH DO SITA BĘBNOWEGO BĘDĄCEGO ELEMENTEM LINII TECHNOLOGICZNEJ na Składowisku Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”

SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Nadwiślańska 36
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Nadwiślańska 36
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    REGON: 072112556
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM BLACH SITOWYCH DO SITA BĘBNOWEGO BĘDĄCEGO ELEMENTEM LINII TECHNOLOGICZNEJ na Składowisku Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą nowych blach sitowych - 18 sztuk (3 sekcji po 6 sztuk), demontaż starych blach sitowych i montaż nowych o perforacji D=80 oraz D=20mm – w klatce sita bębnowego, znajdującego się na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu, przy ul. Nadwiślańskiej 36.II. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Demontaż zużytych blach sitowych i przekazanie Zamawiającemu.2. Zwymiarowanie i wykonanie 18 sztuk (3 sekcji po 6 sztuk) blach sitowych o wymiarach ok. 970mm x 1270mm, do odsiewu frakcji 0-20 oraz frakcji 0-80 mm., w tym:1) Wykonanie blachy perforacji D=20 w ilości 12 sztuk – 2 sekcje.2) Wykonanie blachy perforacji D=80 w ilości 6 sztuk – 1 sekcja.3) Wykonane blachy, ich wielkość oraz rodzaj materiału należy dobrać z dostosowaniem do istniejących blach sitowych z otworami okrągłymi o średnicy 20 mm i 80 mm w układzie naprzemiennym. Wymagane zagęszczenie ilości oczek identyczne jak w sitach aktualnie eksploatowanych .3. Blachy sitowe muszą być wykonane ze stali S355 o grubości min. 10mm.4. Blachy sitowe muszą posiadać dwa rodzaje otworów mocujących, dostosowanych do sposobu ich montażu w ramie stalowej sita bębnowego, obecnie eksploatowanego w linii technologicznej Zamawiającego.5. Blachy sitowe, wielkość otworów oraz ich rozstaw musza być dobrane w taki sposób ,aby zapewnić maksymalne odsiewanie poszczególnych frakcji odpadów oraz uzyskanie największej otwartej powierzchni przesiewania.6. Blachy muszą zostać pomalowane podkładem oraz farbą antykorozyjną.7. Dostawa elementów montażowych do siedziby Zamawiającego tj. Oświęcim, przy ul. Nadwiślańskiej 36. 8. Wyładunek dostarczonych elementów po stronie Wykonawcy.9. Montaż elementów przy użyciu nowych śrub odpowiedniej twardości min 12,9 i nakrętek samokontrujących.10. Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu niezbędnego do bezpiecznego wykonania prac.11. Wykonanie prac możliwe od piątku godzina 14:00 do poniedziałku godzina 6:00. Wykonywane prace muszą zostać zaplanowane w taki sposób by nie wpływały na normalne funkcjonowanie zakładu w pozostałym przedziale czasowym.III. Warunki odbioru wykonanych prac:1. Uruchomienie sita bębnowego i praca bez użycia odpadu przez czas min. 1 godziny.2. Uruchomienie sita bębnowego podczas normalnej pracy sortowni w czasie 8 godzin.IV. Pozostałe wymagania:1. Wykonawca pokrywa wszelkie możliwe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.2. Elementy wyszczególnione w pkt. II. 2, Przedmiotu zamówienia wymagają dokładnego zwymiarowania przez Wykonawcę, któremu zostanie zlecone zamówienie.3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsca prowadzonych prac przed złożeniem oferty, zgodnie z zapisami swz.4. Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie i przygotowanie, w tym zawodowe, finansowe i techniczne do wykonania prac zgodnie z wymaganiami swz.5. Podczas realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania fabrycznie nowych materiałów w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzenia szkód osobom trzecim w trakcie realizacji umowy.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody majątkowe i osobowe spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych.8. Wykonawca winien utrzymać teren wykonania usługi w stanie uporządkowanym i przeznaczyć go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w umowie.9. Wykonawca ma obowiązek wykonywać prace w sposób zgodny z przepisami ppoż.10. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.11. Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.12. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód wynikających z wykonywania robót objętych umową.13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń losowych pracowników i osób trzecich oraz ich mienia powstałych w związku z realizacją umowy.14. Wykonawca musi posiadać kamizelki odblaskowe i środki ochronny indywidualnej niezbędne do poruszania się po terenie zakładu i bezpiecznego wykonywania prac, wymagane przepisami BHP.15. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z Instrukcją Ppoż, Instrukcjami BHP dla firm zewnętrznych - Zamawiającego.16. Gwarancja 24 miesięcy na wykonane prace montażowe.17. Termin realizacji zamówienia max. do 4 tygodni od dnia podpisania umowy – stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43411000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach