Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 o właściwościach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dodatku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) niezależne od siebie części: Część I 1. Kozetka lekarska 2 szt. 2. Krzesło obrotowe z oparciem na ręce łatwo zmywalne 12 szt. 3. Leżanka drewniana 1 szt. 4. Łóżko szpitalne metalowe z materacem 23 szt. 5. Materac p/odleżynowy zmiennociśnieniowy 2 szt. 6. Parawan lekarski 3 szt. 7. Stojak do wlewów i kroplówek 8 szt. 8. Taboret obrotowy 2 szt. 9. Taboret szpitalny 23 szt. 10. Wózek zabiegowy 3 szt. 11. Wózek do przewożenia potraw 2 szt. 12. Wózek do transportu chorych z wyposażeniem 1 szt. 13. Wózek jezdny siedzący 2 szt. 14. Wózek na czystą i brudną bieliznę 1 szt. 15. Wózek na urządzenia medyczne 1 szt. 16. Szafka przyłóżkowa z blatem 23 szt. Część II 1. Chłodziarka 1 szt. 2. Drukarka 2 szt. 3. Komputer 4 szt. 4. Lodówka do przechowywania leków 1 szt. 5. Zmywarko - wyparzarka 1 szt. 6. Kuchnia elektryczna 1 szt. Część III 1. Biurko lekarskie 4 szt. 2. Regał metalowy 4 szt. 3. Szafa lekarska dwudrzwiowa 1 szt. 4. Szafa lekarska podwójna 1 szt. 5. Szafa lekarska pojedyncza 1 szt. 6. Szafka na leki wisząca podwójna 1 szt. 7. Szafka na leki wisząca pojedyncza 1 szt. 8. Szafka z szufladami stojąca 1 szt. 9. Szafka zlewozmywakowa ze zlewem 2-komorowym 3 szt. 10. Wózek do przewożenia zwłok 1 szt. Część IV 1. Aparat do mierzenia ciśnienia 3 szt. 2. Defibrylator z podglądem EKG 1 szt. 3. Glukometr 1 szt. 4. Pompa infuzyjna strzykawkowa 3 szt. 5. Pompa infuzyjna objętościowa 1 szt. 6. Ssak elektryczny 1 szt. 7. Waga lekarska 1 szt. 8. Aparat EKG 1 szt. 3.Parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie wyposażenia o parametrach takich samych lub wyższych jak opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. 5.Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje oraz wpisy do Rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. Termin gwarancji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) został wskazany w dodatku nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. b) Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu na miejsce dostawy, potwierdzonej protokołem przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. c) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36. d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy. Wszelkie informacja dotyczące parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 050,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćdziesiąt złotych 00/100) dla oferty całkowitej (wszystkich części). Wykonawca musi wskazać, na którą część zamówienia wpłaca wadium. Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: 1. 1 900 PLN na I część zamówienia 2. 400 PLN na II część zamówienia 3. 450 PLN na III część zamówienia 4. 1 300 PLN na IV część zamówienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Radomsko Powiat Radomszczański Nr rachunku: 07 1240 3132 1111 0010 3931 6944 z dopiskiem: Wadium - Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Szpitala Powiatowego w Radomsku - część .......... Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 27 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dostawa wraz z montażem aparatury, sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36 - część .......... Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach