Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego na terenie ZUOK w Hryniewiczach k. Białegostoku

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 50001472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego na terenie ZUOK w Hryniewiczach k. Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją urządzeń i sprzętu z częściowym wykorzystaniem istniejącej sieci światłowodowej na potrzeby rozbudowy systemu dozoru wizyjnego (dalej: System) na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach k. Białegostoku (dalej: ZUOK). 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w przepisach prawa, w szczególności, w art. 25 ust.6a-6e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) (dalej: „Ustawa o odpadach”)i rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 1755) (dalej: „Rozporządzenie”). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę kamer, rejestratora, dysków twardych, oprogramowania, elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu; 2) uruchomieniu, konfiguracji i testowaniu Systemu monitoringu wizyjnego; 3) montażu wszystkich niezbędnych urządzeń niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 4) wykonania wszystkich niezbędnych prac niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 5) wykonania i montażu niezbędnej infrastruktury celem zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 6) wykonania wszystkich prac instalacyjnych, w tym zasilania urządzeń, niezbędnych do zapewnienia prawidłowego działania Systemu; 7) przeprowadzenia szkolenia, co najmniej dziesięciu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji Systemu monitoringu wizyjnego oraz zastosowanych urządzeń zakończone protokołem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - tom III SIWZ i Wzór umowy - tom II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32412110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach