Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem 3 par drzwi przeciwpożarowych, nr PN-108/09

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. W.K. Roentgena 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5462312, 5462872 , fax. 022 5462253, 5462872
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. W.K. Roentgena 5 5
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5462312, 5462872, fax. 022 5462253, 5462872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem 3 par drzwi przeciwpożarowych, nr PN-108/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem 3 par drzwi przeciwpożarowych EI 60 i S 30; postępowanie poniżej 206.000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; ocena na podstawie złożonych wymaganych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem dnia składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek opisanych powyżej. c) Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) oryginał - załącznik nr 3 do SIWZ. d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom wraz z montażem, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że te dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty min. 1 dokument potwierdzający, że dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie, na przedmiot zamówienia odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom określonym w SIWZ - o wartości minimum 20.000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach