Gmina Pątnów ogłasza przetarg
- Adres: 98335 Pątnów,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 865 220 , fax. 438 865 250
- Data zamieszczenia: 2016-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
98335 Pątnów, woj. łódzkie
tel. 438 865 220, fax. 438 865 250
REGON: 73093471400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pątnów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pątnów. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I URZĄDZENIA SIECIOWE 1.urządzenie sieciowe, przełącznik zarządzalny z obsługą POE - urządzenie do konfiguracji V-Lanów – SZT. 3 2.ruter z wbudowanymi lub zewn. modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - urządzenie sieciowe do łączenia różnych sieci komp. i bloków. treści niepożądanych. Wbudowany firewall. Konfiguracja VLAN oraz obsługa wielu LAN i WLAN – SZT. 3 3.punkt dostępowy - propagacja sygnału wi-fi – SZT. 12 4.zasilacz UPS- SZT. 6 5.serwer plików NAS – urządzenie do składowania danych - 4 dyskowy 2 TB – SZT. 3 6.usługa instalacji wraz z okablowaniem i akcesoriami – SZT. 3 Część II KLIMATYZATORY 1.klimatyzator dla zapewnienia odpowiednich warunków pracy dla infrastruktury sieciowej - SZT. 3 2.montaż, instalacja i konfiguracja – SZT. 3 Część III KOMPUTERY PRZENOŚNE I POZOSTAŁE AKCESORIA 1.przenośny komputer dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem i systemem operacyjnym – SZT. 12 2.przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem i systemem operacyjnym – SZT. 75 3.dedykowane urządzenie do ładowania komputerów - szafka mobilna na 25 laptopów – SZT. 3 4.sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - drukowanie, kopiowanie i skanowanie – SZT. 3 5.drukarka 3D – SZT. 3 6.instalacja oraz konfiguracja oprogramowania – SZT. 3 Część IV TABLICE I POZOSTAŁE AKCESORIA 1.projektor multimedialny wraz z ekranem projekcyjnym ze statywem oraz zestawem głośników – SZT. 3 2.wizualizer – SZT. 6 3.tablica interaktywna z projektorem o ultrakrótkiej ogniskowej wraz z uchwytem – SZT. 6 4.system do zbierania i analizowania odpowiedzi - radiowy na 25 ucz. – SZT. 3 5.montaż, instalacja oraz konfiguracja – SZT. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 8 do SIWZ. Okres gwarancji dla poszczególnych elementów wyposażenia określony w załączniku nr 8 do SIWZ należy traktować jako okres minimalny i wynosi on 2 lata. Wykonawca w ofercie może określić dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 60 miesięcy. W przypadku udzielenia w ofercie gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty jedynie za okres do 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Część 1 :600,00zł (słownie: sześćset złotych 00/100). Część 2 :200,00zł (słownie: dwieście złotych 00/100). Część 3 :4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Część 4 :1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 p.z.p.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. Oznacza to, że: a)wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: Dostawa sprzętu informatycznego – GM. PATNÓW b)W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stale związane z ofertą). Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą – pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. c)W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone: - w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: •odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; •nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; •zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Zamawiający zwróci/ zwolni wadium w terminach i sytuacjach określonych w art. 46 p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-12-01 - "Dostawa sprzętu w ramach projektu miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”.
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego (5 części).
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa gmina” – CZĘŚĆ III
Dodano: 2023-09-29 - Zakup i dostawa sprzętu TIK do Szkoły Podstawowej nr 83 w Łodzi, w ramach projektu pn. „Cyfrowa Podmiejska”
Dodano: 2023-08-27 - „Zakup i dostawę pomocy edukacyjnych i dydaktycznych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 6 w Łodzi”
Dodano: 2023-08-01