Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją wyposażenia ICT dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej.

Politechnika Poznańska ogłasza przetarg

  • Adres: 60-965 Poznań, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6653538 , fax. 61 6653738
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
    Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6653538, fax. 61 6653738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją wyposażenia ICT dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu określonego następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CZĘŚĆ I Główny przedmiot zamówienia: 31682000-0 Wyroby elektryczne CZĘŚĆ II Główny przedmiot zamówienia: 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny CZĘŚĆ III Główny przedmiot zamówienia: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych CZĘŚĆ IV Główny przedmiot zamówienia: 48100000-9 Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania CZĘŚĆ V Główny przedmiot zamówienia: 31140000-9 Układy chłodzące 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej dla CDWTCh Politechniki Poznańskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - dostawa, montaż i uruchomienie 2 modułów zasilacza awaryjnego o mocy 30kVA/24kW w istniejącej szafie zasilacza (nieobsadzonej modułami UPS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. Część 2 - dostawa mobilnego zestawu dydaktycznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. Część 3 - Dostawa zestawu 8 dysków SSD z niezbędnymi licencjami przeznaczonych do instalacji w istniejącej półce dyskowej macierzy Dell Compellent SC040 o nr 13830. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ. Część 4 - System identyfikacji metali minerałów, ceramiki, tworzyw polimerowych i związków chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ. Część 5 - Dostawa systemu klimatyzacji precyzyjnej do pomieszczenia serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (w zakresie każdej części zamówienia) na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego montażu i uruchomienia w siedzibie CDWTCh PP, ul. Berdychowo 4, 60-965 Poznań. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 6. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (załącznik nr 6a i 6b do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 7. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla danej części zamówienia o której mowa w Dziale III pkt. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316820000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP): 1.1. W zakresie części I Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.2. W zakresie części II Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.3. W zakresie części III Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 1.4. W zakresie części IV Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 1.5. W zakresie części V Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Politechniki Poznańskiej do Banku Zachodniego WBK VI Oddział w Poznaniu na nr konta: 02 1090 1362 0000 0000 3601 7895 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: Dostawa wraz z instalacją wyposażenia ICT dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, tj. Politechnika Poznańska, Pl. Marii Skłodowskiej - Curie 5, 60 - 965 Poznań, Budynek Rektoratu, pokój 205 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia lub unieważnieniu postępowania dla danej części zamówienia, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla danej części zamówienia, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach