Zespół Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Zamkowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 192 627 , fax. 895 192 627
- Data zamieszczenia: 2016-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
ul. Zamkowa 6
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 192 627, fax. 895 192 627
REGON: 51945484800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją wyposażenia do pracowni szkolnej analizy żywności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją wyposażenia w postaci nowego sprzętu i materiałów do pracowni szkolnej analizy żywności zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 4900,00 zł (słownie: cztery tysięcy dziewięćset złoty 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 26 1140 1111 0000 4163 7600 1007, prowadzony przez mBank oddział korporacyjny Olsztyn, ul. Piłsudskiego 44a, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na dostawę wyposażenia do pracowni szkolnej analizy żywności”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Wymoju CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa książek i gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych w ramach zadania: Aktywizacja dzieci i młodzieży dzięki lokalnym centrom aktywności i integracji w Gminie Stawiguda.
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-11-03 - „Zakup usługi oraz zestawów edukacyjnych do robotyki w ramach projektu „Akademia Dwójki”
Dodano: 2020-07-09 - „Wyposażenie szkolnych pracowni przedmiotowych oraz TIK w Gminie Dźwierzuty”
Dodano: 2019-11-04 - Unowocześnienie procesu kształcenia w Zespole Szkół Zawodowych im. ks. Edmunda Domańskiego w Iłowie-Osadzie
Dodano: 2019-09-06 - „Opracowanie i dostarczenie spersonalizowanych tematycznych pakietów edukacyjnych na potrzeby realizacji edukacji ekologicznej w Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich”.
Dodano: 2019-07-19 - Zakup pomocy dydaktycznych
Dodano: 2018-10-23 - Doposażenie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Iłowie-Osadzie
Dodano: 2018-06-07 - Dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w ramach kierunku technik żeglugi śródlądowej
Dodano: 2017-09-19