Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją urządzenia UPS dla potrzeb serwerowni Stadionu Miejskiego w Gdyni.

Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6223574 , fax. 058 6223574
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Olimpijska 5/9 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6223574, fax. 058 6223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją urządzenia UPS dla potrzeb serwerowni Stadionu Miejskiego w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na dostawę o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 31154000-0 - bezprzestojowe źródła energii, 45310000-3 - instalacje elektryczne, 45311100-1 - roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych, 45315700-5 - montaż rozdzielnic, 45314300-4 - kładzenie kabli, 45314200-3 - instalowanie infrastruktury kablowej. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją dodatkowego urządzenia UPS na potrzeby zasilania serwerowni na Stadionie Miejskim w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5 - zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą Instalacja UPS na potrzeby serwerowni WDIV na stadionie miejskim w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5 opracowanym przez Annę Kasprzyk SPAK Studio Projektowe Anny Kasprzyk (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ) i przedmiarem robót (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). 3.Zamówienie obejmuje równocześnie dostawę oraz instalację dostarczonego urządzenia w związku z powyższym zgodnie z art. 6 ust. 2 Ustawy w niniejszym postępowaniu stosuje się przepisy dotyczące dostaw. 4.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)dostawę i instalację systemu UPS 40 kVA z 8 minutowym podtrzymaniem zasilania typu Eaton 9355-40-N-8-3x9Ah lub równoważny - 1 komplet, 2)dostawę i instalację Bypassu zewnętrznego 40kVA - 1 sztuka, 3)przygotowanie pola odpływowego w rozdzielnicy RGR (przeniesienie rozłącznika bezpiecznikowego 160A z sekcji RUPS), 4)przełożenie istniejącej linii kablowej YKY 5x50 mm2 w korytkach kablowych - 20 m, 5)układanie kabli YKY 5x35 mm2 w korytkach kablowych - 15 m, 6)zarobienie na sucho końcówek kabli YKY 5x35 mm2 - 2 sztuki, 7)układanie przewodów YLGY 35 mm2 - 80 m, YLGY 25 mm2 - 15 m, 8)zarobienie na sucho końcówek kabli YLGY 35 mm2 - 16 sztuk, YLGY 25 mm2 - 4 sztuki, 9)osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących M6 - 60 sztuk, 10)układane na konstrukcji przewodów Ph90 3x2,5 mm2 - 45 m, 11)przebijanie otworów śr. 100 mm o długości do 40 cm w ścianach lub stropach z betonu - 4 otwory, 12)ułożenie i podłączenie przewodów uziemiających LYżo 25 mm2 - 6 m, LYżo 6 mm2 - 6 m, 13)rozruch urządzenia UPS, 14)badanie rozdzielni elektrycznych, 15)sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 5 pomiarów. 5.Wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1)instalacja systemu nastąpi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po uprzednim pisemnym zgłoszeniu Wykonawcy gotowości do wykonania instalacji systemu; Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać teren instalacji systemu w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia; po przekazaniu terenu, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren, 2)realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na czynnym obiekcie w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram prac z Zamawiającym, 3)Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, 4)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace instalacyjne w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektu i infrastruktury zlokalizowanej na terenie instalacji systemu oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem instalacji systemu; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury; Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, 5)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i dokumentacją do niej załączoną, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a także zgodnie z wymogami ustawy - Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 6)wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 7)odpowiedzialność za nienależyte zapewnienie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca, 8)Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem instalacji systemu, 9)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia prac związanych z instalacją systemu; przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania umowy osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 10)po wykonaniu instalacji systemu Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru, 11)Zamawiający przystąpi do odbioru przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia gotowości do odbioru, 12)przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację wykonanego systemu składającą się w szczególności z: a)kompletnej dokumentacji technicznej powykonawczej, b)pisemnego oświadczenia kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, c)kart gwarancyjnych, d)certyfikatów, deklaracji oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów, dotyczących zamontowanych materiałów/urządzeń, e)dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów, f)instrukcji użytkowania w języku polskim, g)wszelkich niezbędnych pomiarów; 13)jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu umowy dostawa lub/i prace instalacyjne systemu nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie prac; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia określonego w §2 ust. 1 umowy, 14)odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym, 15)Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnego sprzętu i materiałów, środka transportu lub może zlecić transport innemu przewoźnikowi, 16)Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 7.Podane w SIWZ jak i w projekcie nazwy urządzeń, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia, materiały i technologiczne rozwiązania systemowe, zgodne ze swoją ofertą handlową z zastrzeżeniem, że muszą być one o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w projekcie. 8.Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców w tym również za usterki gwarancyjne. 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdyniasport.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach