Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania.

PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA ogłasza przetarg

  • Adres: 53-143 Wrocław, ul. Orla 5-7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7986781
  • Data zamieszczenia: 2023-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA
    ul. Orla 5-7
    53-143 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7986781
    REGON: 930112940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolefantazja.edupage.org/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30232100-5.3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części – liczba zadań 2.3.4. Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy.3.5. Zadanie nr 2 – urządzenia wilofunkcyjne.3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.3.8. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.3.10. Informacje ogólne:• adres dostawy i instalacji sprzętu: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17.• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin budynku w zakresie sposobu dostawy i instalacji sprzętu.• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r. • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 14-25 sierpnia 2023r. • Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia do wskazanych pomieszczeń, a także do instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.• Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; sprzęt winien posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • Wykonanie dostawy i instalacji zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30232100-5.3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części – liczba zadań 2.3.4. Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy.3.5. Zadanie nr 2 – urządzenia wilofunkcyjne.3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.3.8. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.3.10. Informacje ogólne:• adres dostawy i instalacji sprzętu: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17.• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin budynku w zakresie sposobu dostawy i instalacji sprzętu.• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r. • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 14-25 sierpnia 2023r. • Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia do wskazanych pomieszczeń, a także do instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.• Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; sprzęt winien posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • Wykonanie dostawy i instalacji zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach