PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA ogłasza przetarg
- Adres: 53-143 Wrocław, ul. Orla 5-7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7986781
- Data zamieszczenia: 2023-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PRZEDSZKOLE NR 28 FANTAZJA
ul. Orla 5-7
53-143 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7986781
REGON: 930112940 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolefantazja.edupage.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30232100-5.3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części – liczba zadań 2.3.4. Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy.3.5. Zadanie nr 2 – urządzenia wilofunkcyjne.3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.3.8. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.3.10. Informacje ogólne:• adres dostawy i instalacji sprzętu: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17.• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin budynku w zakresie sposobu dostawy i instalacji sprzętu.• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r. • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 14-25 sierpnia 2023r. • Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia do wskazanych pomieszczeń, a także do instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.• Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; sprzęt winien posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • Wykonanie dostawy i instalacji zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego na potrzeby nowo budowanego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 25 we Wrocławiu, w podziale na 2 zadania. 3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30200000-1, 30213100-6, 30232100-5.3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części – liczba zadań 2.3.4. Zadanie nr 1 – sprzęt komputerowy.3.5. Zadanie nr 2 – urządzenia wilofunkcyjne.3.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.3.7. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.3.8. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.3.10. Informacje ogólne:• adres dostawy i instalacji sprzętu: Wrocławiu ul. Asfaltowa 6.• Zamawiający oddaje do dyspozycji budynek szkoły w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17.• po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin budynku w zakresie sposobu dostawy i instalacji sprzętu.• w chwili obecnej trwa budowa budynku szkolno-przedszkolnego, planowany termin oddania budynku do użytkowania to 1 lipca 20223r. • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 5 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie od 14-25 sierpnia 2023r. • Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia do wskazanych pomieszczeń, a także do instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.• Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; sprzęt winien posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. • Wykonanie dostawy i instalacji zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia gminnej pracowni komputerowej w ramach konkursu grantowego miniPakt współf. przez UE w ramach EFRR,Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2014-2020, pakiet REACT-EU
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania pracowni multimedialnej w ramach realizacji projektu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu w ramach programu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” w gminie Miękinia
Dodano: 2023-11-22 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie (...)"-III postępowanie
Dodano: 2023-11-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa sprzętu VR i elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - stacje robocze.
Dodano: 2023-08-09 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-08-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-07-30