Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn.: „Doposażenie SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu w specjalistyczny sprzęt medyczny” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych; Działania 9.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałania 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga – ZIT bis; Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 221 27 54 , fax. 55 221 27 63
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
    ul. Królewiecka 15
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 221 27 54, fax. 55 221 27 63
    REGON: 17076627900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumrehabilitacji.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją sprzętu i aparatury medycznej w ramach projektu pn.: „Doposażenie SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu w specjalistyczny sprzęt medyczny” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych; Działania 9.1. Infrastruktura Ochrony Zdrowia Poddziałania 9.1.2 Infrastruktura ochrony zdrowia w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga – ZIT bis; Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ w ramach projektu pn.: „Doposażenie SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu w specjalistyczny sprzęt medyczny”: - Wielofunkcyjna wanna do hydroterapii wraz z wężem do masażu podwodnego oraz systemem podtrzymywania/ogrzewania temperatury wody w wannie (2 kpl.) - Urządzenie do krioterapii (1 kpl.) - Stół do trakcji kręgosłupa szyjnego i lędźwiowego (1 kpl.) - Dynamiczna platforma balansowa (1 kpl.) - Wielofunkcyjny stół do ćwiczeń manualnych ręki (1 kpl.) - Zestaw rękawic 1 para (1 kpl.) - Wanna do kąpieli wirowych kończyn górnych (1 kpl.) - Wanna do kąpieli wirowych kończyn dolnych (1 kpl.) - Bieżnia (1 kpl.) 2. Do każdego z wymienionych w tabeli urządzeń należy dołączyć, jeśli konieczne, niezbędne do ich użytkowania przewody zasilające, inne przewody niezbędne do wykonania zabiegu danym aparatem (jeśli nie zostały wymienione w powyższej tabeli, a bez których praca na danym aparacie jest niemożliwa). 3. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 roku. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. 4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane obowiązującymi przepisami prawa o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE, deklaracje zgodności, świadectwa, zaświadczenia, atesty i inne certyfikaty (lub inne dokumenty). 5. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 6. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia szczegółową instrukcję obsługi w języku polskim dla każdego urządzenia: egzemplarz w formie papierowej oraz dokument w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta ma być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu (przelew); b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. nr 22 1160 2202 0000 0002 8090 7267. z dopiskiem na przelewie: Znak 01/CR/PZP/2018 – WADIUM 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie (w sposób umożliwiający późniejszy zwrot dokumentu bez konieczności dekompletowania oferty), a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Spis wszystkich warunków jakie muszą spełniać instalacje (media) oraz pomieszczenie, w którym będzie użytkowany przedmiot zamówienia – jeżeli dotyczy; - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie zamieści informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, tj. tego samego dnia co otwarcie ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu otwarcia ofert; - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; - oświadczenia wymienione w rozdziale VII 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy; - dokument, z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, - opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), - potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach