Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją regałów stacjonarnych i jezdnych do archiwum zakładowego w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 7

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 25A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 819 47 10
  • Data zamieszczenia: 2022-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 819 47 10
    REGON: 384503002
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją regałów stacjonarnych i jezdnych do archiwum zakładowego w budynku Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ulicy Wolności 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją (montażem) regałów stacjonarnych i jezdnych do 5 pomieszczeń archiwum zakładowego w budynku przy ul. Wolności 7, wymiary i ilości asortymentu zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.2. Dostawa zostanie zrealizowana zgodnie z treścią i cenami zawartymi w Formularzu ofertowym Wykonawcy oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca dostarczy zamówione produkty na adres ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.4. Dostarczenie asortymentu odbędzie się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, w tym rozładunek i dalsze wymagane czynności. Wykonawca telefonicznie lub drogą elektroniczną powiadomi Zamawiającegoo planowanym terminie dostawy minimum dwa dni robocze wcześniej. Dostawa zostanie wykonana po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego, zawierającym w szczególności proponowaną godzinę dostawy.5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązuje się dokonywać rozładunku asortymentu dostawy, wraz z wniesieniem do budynku Zamawiającego, wskazanego jako miejsce dostawy oraz dokonaniem montażu.6. Wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń ponosi Wykonawca, w ramach przysługującego wynagrodzenia.7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu Umowy w sposób profesjonalny, z należytą starannością i dbałością o interesy Zamawiającego.8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z zapewnieniem i zastosowaniem koniecznych materiałów, aparatury, narzędzi, wiedzy technicznej i branżowej. Wykonawca musi posiadać wszelkie środki i możliwości techniczne, materiałowe i kadrowe do prawidłowej realizacji zamówienia.9. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania Umowy, w szczególności w zakresie rozwiązywania wszelkich bieżących sporów i problemów wynikających z prowadzonych prac, ustalania szczegółów organizacji pracy i dostępności pomieszczeń.10. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego usunięcia z miejsca realizacji dostawy i/lub dostawy z montażem wszelkich pozostałości opakowań, zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych przez siebie prac, dokonania napraw w przypadku dokonania uszkodzeń w wyniku własnych działań oraz dokonania wszelkich czynności niezbędnych do pozostawienia miejsca dostawy w stanie, w jakim było ono przed przystąpieniem do pracy przez Wykonawcę.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach zamówienia wynosi minimum 2 lata (24 miesiące), zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania Protokołu odbioru dla dostawy Uwaga! Okres gwarancji na dostarczone produkty stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie wiązany okresem gwarancji zadeklarowanym w Formularzu oferty.12. Szczegółowe zasady wykonywania dostaw zostały uwzględnione we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.13. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)Główny Kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach