Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w budynku Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie - ZP/INW/22/15

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, Al. Solidarności 127
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    Al. Solidarności 127 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
    REGON: 00032469400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w budynku Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie - ZP/INW/22/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w budynku Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników użytkownika systemu z użytkowania dźwiękowego systemu ostrzegania DSO oraz wykonania dokumentacji projektowej i powykonawczej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, a w przypadku kiedy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 6) Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, powinny spełniać, pod rygorem zgłoszenia przez zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń, następujące wymagania: a)okres odpowiedzialności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za wady nie może być krótszy niż okres odpowiedzialności Wykonawcy względem zamawiającego; b)termin płatności wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni; c)umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg uczestniczenia przedstawiciela podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w naradach koordynacyjnych, jeśli temat narady dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; d)w umowie musi zostać wskazana osoba do kontaktu ze strony podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; e)umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w odbiorach robót, jeżeli odbiór dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; f)zakres robót określony w umowie o podwykonawstwo musi wynikać z zakresu robót określonych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; g) termin wykonania robót określony w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż termin wynikający z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; h) sposób wykonania przedmiotu umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umową zawartą pomiędzy wykonawcą i zamawiającym. 7) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. Termin i miejsce określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wadium ustala się w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości na dostarczone i uruchomione urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach