Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem bezprzewodowego i przenośnego systemu do głosowania dla Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem bezprzewodowego i przenośnego systemu do głosowania dla Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem bezprzewodowego i przenośnego systemu do głosowania dla Politechniki Gdańskiej (indeks nadany przez zamawiającego AUV0001) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: 32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny Elementy składowe systemu: - 65 sztuk bezprzewodowych jednostek do głosowania (pilotów-terminali) wraz z bateriami; - centralka komunikacyjna odbiorczej, tego samego producenta co terminale, podłączana i zasilana z portu USB komputera; - walizka transportowa dla jednostek do głosowania umożliwiająca ich bezpieczny transport; - oprogramowanie systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, i niebędący przedmiotem praw osób trzecich. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę urządzeń i elementów systemu wraz z oprogramowaniem, b. instalację, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonych urządzeń i elementów systemu, c. przeszkolenie min. 3 osób (pracowników PG) w zakresie technicznej obsługi systemu, d. prace serwisowe w okresie trwania gwarancji i rękojmi, w tym: d.1.) dokonywanie raz w roku całościowego przeglądu systemu i testowanie wszystkich zainstalowanych urządzeń, terminy przeprowadzania przeglądów wskaże drogą elektroniczną pracownik działu gospodarczego d.2.) aktualizowanie oprogramowania w momencie wydania nowej wersji przez producenta. 5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną, atesty urządzenia, instrukcję obsługi w języku polskim oraz protokół odbioru technicznego. 6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: a. stwierdzenia rozbieżności pomiędzy parametrami technicznymi dostarczonego przedmiotu zamówienia a opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, b. uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, c. braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału. d. przekroczenia limitu czasu 3 sekund, który obejmuje zliczanie głosów przez system i prezentację wyników głosowania od momentu jego zakończenia lub zażąda wymiany systemu 7. W przypadkach określonych w pkt 6 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia przedmiotu umowy Zamawiającemu, wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych. 8. Wszystkie koszty związane z ponownym dostarczeniem elementów lub całego systemu poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązuje się do: a. dostawy przedmiotu zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ ( załącznik nr 7) oraz ofertą Wykonawcy z dnia złożenia, b. uzgodnienia z Zamawiającym, przed realizacją przedmiotu zamówienia, terminu dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem oraz terminu szkolenia użytkowników. c. poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, d. poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, e. dokonania, na własny koszt, instalacji, uruchomienia oraz przeprowadzenia prób i technicznego sprawdzenia poprawności działania całego systemu z dokonaniem próbnego uruchomienia - zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przeszkolenia użytkowników, f. przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy podczas instalacji systemu, 10. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela 3 letniej gwarancji. 11. Pozostałe warunki dostawy, gwarancji oraz rękojmi określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 600,00. zł (słownie: sześćset złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - dostawa systemu do głosowania dla Politechniki Gdańskiej ZP/89/055/D/14 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach