Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją i skonfigurowaniem telewizji dozorowej CCTV dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa wraz z instalacją i skonfigurowaniem telewizji dozorowej CCTV dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, sprzęt o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają jego wymaganiom: a) wykazał się prawidłowym minimum rocznym funkcjonowaniem oferowanego systemu, b) przedłożył tabelę komponentów wraz z podaniem nazwy producenta i modelu oferowanych urządzeń. 4. Zamawiający zaleca, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający umożliwi dokonanie przedmiotowej czynności w dniu 08.10.2013 r. w godz. od 13:00 do 15:00. Zainteresowani Wykonawcy winni zgłosić się we wskazanym terminie w siedzibie Zamawiającego, ul. Jackowskiego 18, pok. 206 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu SKD
Dodano: 2015-11-24 - dostawa infrastruktury bezpieczeństwa do pomieszczeń Poznańskiego Centrum Świadczeń
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa, montaż i uruchomienie wraz z konfiguracją urządzeń zabezpieczająco - ochronnych
Dodano: 2014-06-18 - Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości komunalnych w Poznaniu
Dodano: 2013-11-27 - Budowa systemu monitorującego- Etap I
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa i modernizacja elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego infrastruktury ochronnej SKD
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa, montaż oraz uruchomienie aktywnej bariery podczerwieni w archiwum Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni przy ul. Rynek 20
Dodano: 2013-04-29 - Zabezpieczenie panelami ochronnymi nieruchomości komunalnych w Poznaniu
Dodano: 2012-11-29 - Dostawa urządzeń kontroli bezpieczeństwa do budynków nr 1 i 2 w Oddziale Zewnętrznym w Wałowicach Aresztu Śledczego w Lubsku
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa i modernizacja elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego infrastruktury ochronnej
Dodano: 2012-10-11