Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
- Data zamieszczenia: 2015-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 8 8
80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją cytometru przepływowego z inkubatorem dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38434510-4 (Cytometry). 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wraz z instalacją cytometru przepływowego z inkubatorem, zwanego w dalszej części aparaturą, dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Zamówienie obejmuje m.in.: 1)dostawę, wniesienie, instalację i uruchomienie aparatury wraz z przenośnym komputerem z oprogramowaniem, sterującym aparaturą, 2)szkolenie ok 4 osób z obsługi aparatury w siedzibie Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po jej instalacji i uruchomieniu. 4.Miejsce dostawy: Wydział Chemii ul. Wita Stwosza 63, 80-308 Gdańsk, pok. B324. 5.Aparatura będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Aparatura musi: 1)być fabrycznie nowa (wymagane jest aby nie posiadała wad fizycznych i prawnych), kompletna, gotowa do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2)zostać dostarczona wraz z niezbędnym do pracy osprzętem i oprogramowaniem, rozładowana i wniesiona do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także zainstalowana i uruchomiona, 3)być dostarczona Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na aparaturze, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. 2010r nr 138 poz. 935 z późn. zm.), 5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, aparatura wykorzystująca energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach aparatury, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r poz. 1203). 7.Gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 8.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonej aparatury, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonej aparatury a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jej użycie w pełnym zakresie. 9.W przypadkach określonych w pkt. 8 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania aparatury, a Wykonawca jest obowiązany do jej niezwłocznej wymiany na nową, wolną od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu aparatury wolnej od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. III SIWZ, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 10.Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 60 dni od dnia zawarcia umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII SIWZ - termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert) 11.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. II SIWZ, w załączniku nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załączniku nr 5 do SIWZ (projekt umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną