Przetargi.pl
Dostawa wraz z dowozem do stacji paliw Zamawiającego zlokalizowanej w Sieradzu przy ulicy Wojska Polskiego 102, oleju napędowego EKODIESEL (CPV: 09134100-8), przeznaczonego do środków transportu Zamawiającego w ilości 120000 litrów.

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224048 , fax. 043, 8221554 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 102 102
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224048, fax. 043, 8221554 w. 28
    REGON: 00068808300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z dowozem do stacji paliw Zamawiającego zlokalizowanej w Sieradzu przy ulicy Wojska Polskiego 102, oleju napędowego EKODIESEL (CPV: 09134100-8), przeznaczonego do środków transportu Zamawiającego w ilości 120000 litrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: Dostawa wraz z dowozem do stacji paliw Zamawiającego zlokalizowanej w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102, oleju napędowego EKODISEL CPV: 09134100-8, przeznaczonego do środków transportu Zamawiającego w ilości około 120000 litrów w temperaturze referencyjnej produktu 15°C. Zamawiający przewiduje, że w każdym miesiącu w okresie realizacji zamówienia zakupi ok.11000 litrów oleju napędowego. Dostarczony olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216 poz.1825). Termin i wielkość zamówienia przekazywana będzie Wykonawcy faksem z wyprzedzeniem od trzech do pięciu dni, tak by dostawa przypadała w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. między 700 - 1500.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2- Prawo zamówień publicznych. e) akceptują termin płatności faktur nie krótszy niż 14 dni od dnia wystawienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków wg formuły SPEŁNIA NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2, oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1 wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty: a) oświadczenie (ORYGINAŁ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ podpisane przez: Wykonawcę działające wspólnie osoby fizyczne partnerów Konsorcjum lub ich pełnomocnika. Zamawiający zaleca, aby własnoręczny podpis składającego ofertę był czytelny, tj. został złożony w sposób umożliwiający odczytanie imienia i nazwiska osoby podpisującej. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wystawione wcześniej będą uznane za aktualne, jeśli będą posiadać adnotację organu wystawiającego dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych o treści aktualne na dzień ..... lub podobnej. c) aktualne zaświadczenie właściwego miejscowo Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków albo zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący Spółką jawną w celu potwierdzenia iż nie zalegają z podatkami muszą przedstawić zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego odnoszące się do samej Spółki a nie jej wspólników. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia ZUS muszą być sporządzone na formularzach ZUS S-72 lub ZUS S 72a. e) kopię koncesji na wytwarzanie, przesyłanie dystrybucję i obrót paliwami - Ustawa Prawo Energetyczne Dz. U. z 2005 r. Nr 153 poz.1504. f) wykaz osób i podmiotów które będą kierować wykonanie zamówienia lub uczestniczyć w jego wykonaniu. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienia warunków określonych w pkt 1 mogą być złożone w postaci kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. W przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających odrębną numerację stron ww adnotacja może być umieszczona tylko na ostatniej ponumerowanej stronie. Dla dokumentów których kopie wykonano dwustronnie adnotacja musi być zamieszczona na każdej stronie zawierającej informacje. 3. W przypadku dołączenia do oferty dokumentu sporządzonego w języku innym niż polski Wykonawca jest zobowiązany załączyć również tłumaczenie wykonane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach