Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, Ul. Krakowska 31
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6153201, 6153233, 50979196 , fax. 014 6153202
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy"
Ul. Krakowska 31 31
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax. 014 6153202
REGON: 00090434900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z dostarczeniem implantów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem implantów ortopedycznych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w terminie do dnia 20.07.2010 roku w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa powyżej. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił nie później niż na dzień składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną równocześnie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów Zamawiający żąda przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust. 2 i par. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) Dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, lub oświadczenie, że w/w dokument nie jest wymagany. b) Certyfikaty, deklaracje zgodności CE - każda strona musi zostać opisana, której pozycji dotyczy. c) Katalogi oferowanych produktów zawierające dane określone w wymaganiach dla produktów, potwierdzone za zgodność, każda strona musi zostać opisana, której pozycji dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ENDOPROTEZ STAWU BIODROWEGO ORAZ IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/22/2016
Dodano: 2016-07-15 - Sprzedaż i dostawa implantów
Dodano: 2016-07-12 - Dostawę implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium na czas trwania umowy - 8 pakietów
Dodano: 2016-07-12 - Implanty ortopedyczne
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SPACERÓW BIODROWYCH I KOLANOWYCH Z ANTYBIOTYKIEM
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa: Implanty
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA SPACERÓW BIODROWYCH I KOLANOWYCH Z ANTYBIOTYKIEM
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa implantów dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/15/2016
Dodano: 2016-05-20