Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, Ul. Krakowska 31
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6153201, 6153233, 50979196 , fax. 014 6153202
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy"
Ul. Krakowska 31 31
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax. 014 6153202
REGON: 00090434900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z dostarczeniem błon i odczynników rentgenodiagnostycznych wraz z dzierżawą wywoływarki oraz aparatury do kontroli jakości łącznie z oprogramowaniem dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem błon i odczynników rentgenodiagnostycznych wraz z dzierżawą wywoływarki oraz aparatury do kontroli jakości łącznie z oprogramowaniem dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy, w ilościach i asortymencie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie przedmiotowego zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykonali co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia publicznego; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się się dostawy błon oraz odczynników rentgenodiagnostycznych o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda z tych dostaw, c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Ocena spenienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: a. Ocena spełnienia warunków z pkt III.2) 1.a-d dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III.2) 3, b. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, c. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert, d. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu lit c skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością uznaje się dostawy błon i odczynników rentgenodiagnostycznych o wartości minimum 80.000,00 zł brutto każda z tych dostaw, 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) Informację na temat oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą parametry techniczne (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w SIWZ, b) Wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla produktów będących wyrobami medycznymi, c) Deklaracje zgodności CE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę filmów i odczynników RTG, błon do obróbki cyfrowej oraz chusteczek do czyszczenia ekranów w kasetach
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa zestawów do ciągłego inwazyjnego pomiaru rzutu serca wraz z dzierżawą dedykowanych aparatów do ciągłego inwazyjnego pomiaru rzutu serca i błon RTG wraz z dzierżawą dedykowanej drukarki oraz dzierżawa zestawu do ucyfrowienia pośredniego (CR)
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa błon radiologicznych
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa błon i odczynników dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Obrazowej
Dodano: 2015-09-23 - 33/2015
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa filmów i odczynników rtg, błon do obróbki cyfrowej, chusteczek do czyszczenia ekranów w kasetach.
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa filmów i odczynników rtg
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa błon radiologicznych
Dodano: 2014-10-21 - Dostawa błon RTG i odczynników chemicznych
Dodano: 2014-10-01 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ BŁON MAMMOGRAFICZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DLA POTRZEB PRACOWNI RTG
Dodano: 2014-09-11