Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica, ul. Nowotarskiego 9/4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
33-380 Krynica, woj. małopolskie
tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
REGON: 49190027500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z dostarczaniem mleka i jego produktów dla punktów żywienia Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dostawa wraz z dostarczaniem mleka i produktów mleczarskich do punktów żywienia zgodnie z ilościami podanymi w zał nr 4 do SIWZ. 2.Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionego przedmiotu umowy do 20% wartości zamówienia. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O dopuszczenie do udziału w tym postępowaniu, w celu udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Pz.p.) (Dz.U. z 2004 r.Nr19,poz.177 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 P.z.p. : 2. Szczegółowy warunek: w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; realizował min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto ( każda z dostaw ) - co najmniej 150.000 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 3. Wymienione w pkt. 1 i w pkt 2 warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży odpowiednie oświadczenia i dokumenty - wymienione w punkcie 7 niniejszej specyfikacji - potwierdzające odpowiednio ich spełnienie. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 4.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 3 Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (P.z.p.) (Dz.U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. Zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie i wartości brutto( każda z dostaw ) - co najmniej 150.000 zł. ( sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - min. 3 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie /min. 3 dokumenty; 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów żywnościowych tj. mleka i przetworów mleczarskich przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/43/2015.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/69/2014
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/61/2014
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych i butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą oraz serwisem dystrybutorów wody
Dodano: 2014-05-30 - Dostawy mleka i jego przetworów oraz tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krakowie Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3.
Dodano: 2014-02-17 - dostawy artykułów mleczarskich
Dodano: 2013-10-17 - Zakup i dostawa produktów żywnościowych mleka i przetworów mlecznych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania w 2014 roku
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, Znak: ZP/PRZET/53/2013
Dodano: 2013-08-08 - Dostawy mleka i jego przetworów oraz tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krakowie Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
Dodano: 2013-02-05