Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica, ul. Nowotarskiego 9/4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
- Data zamieszczenia: 2011-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
33-380 Krynica, woj. małopolskie
tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
REGON: 49190027500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z dostarczaniem mleka i jego produktów dla punktów żywienia Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem mleka i jego produktów : 1.W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamówionych towarów 2 x w tygodniu w trakcie trwania umowy na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy elektronicznie / faksem za potwierdzeniem odbioru zamówieniu przez kierowników punktów żywienia (z wyjątkiem niedziel i świąt państwowych) w godzinach: 7.00-12.00 2. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo-ilościowe, termin i miejsce dostawy. 3. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Dostarczane produkty mleczarskie muszą spełniać wymagania jakości określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, pod pojęciem, którego rozumie się produkt o parametrach nie niższych niż wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W zakresie wymagań dot. przedmiotu dostawy, odnośnie zaoferowanych produktów równoważnych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych ( kolor, konsystencja, zapach, smak ). Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. Wykonawca ma obowiązek wpisać w formularzu cenowym asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. 5.1. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji wymienionych w opisie zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 30 % określonej w załączniku nr 4 . Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. 8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu towar wysokiej jakości, świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia i spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.) oraz w innych ustawach i aktach wykonawczych. 8.1.Towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. 8.2.Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do dostarczania towaru winna mieć aktualne badania lekarskie potwierdzone w książeczce zdrowia pracownika, winna być ubrana w kompletny, czysty i stosowny strój służbowy oraz posiadać książkę kontroli mycia samochodu. 8.3.Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 VIII 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29.IV.2004r. - higiena środków spożywczych (zał.nr 2 do rozporządzenia),którymi to będzie dostarczał przedmiot zamówienia. 8.4. Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) lub jest opracowywany. W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.5.2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów żywnościowych tj. mleka i przetworów mleczarskich przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa różnych artykułów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/43/2015.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/69/2014
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/61/2014
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych i butli z wodą naturalną wraz z dzierżawą oraz serwisem dystrybutorów wody
Dodano: 2014-05-30 - Dostawy mleka i jego przetworów oraz tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krakowie Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3.
Dodano: 2014-02-17 - dostawy artykułów mleczarskich
Dodano: 2013-10-17 - Zakup i dostawa produktów żywnościowych mleka i przetworów mlecznych przeznaczonych na bieżące żywienie żołnierzy jednostek wojskowych znajdujących się w rejonie zaopatrywania w 2014 roku
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa różnych produktów spożywczych dla ZZOZ w Wadowicach, Znak: ZP/PRZET/53/2013
Dodano: 2013-08-08 - Dostawy mleka i jego przetworów oraz tłuszczy roślinnych do Aresztu Śledczego w Krakowie Podgórzu, ul. Czarnieckiego 3
Dodano: 2013-02-05