Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-874 Gdańsk, Na Stoku
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 520 57 00, , fax. 58 520 57 50
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku
Na Stoku 49
80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 520 57 00, , fax. 58 520 57 50
REGON: 22004675300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztm.gda.pl/hmvc/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z częściową usługą montażu monitorów typu TFT do wprowadzania zadań przewozowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 250 szt. monitorów typu TFT (model FT700TVGA lub równoważny, który musi spełniać co najmniej takie warunki, jakie spełniają obecnie wykorzystywane monitory) do wprowadzania zadań przewozowych: 1.1. Specyfikacja techniczna monitorów- wymagania minimalne: a) Rozmiar: przekątna 7” b) Rozdzielczość: 800 x 480px c) Pole aktywne: 154,08 x 85,92 [mm] d) Powierzchnia: antyrefleksyjna e) Interfejs: cyfrowy f) Żywotność: 30 000h g) Temperatura pracy: -25○ C do + 75○ C h) Wilgotność względna: 95% i) Kąty widzenia (pion/poziom): 120○ / 140○ j) Kontrast: 500:1 k) Jasność: 400 cd/m2 1.2. Podstawowe funkcjonalności monitorów: a) wprowadzenie i wyświetlenie kierowcy zadania przewozowego – wraz ze statusem, czy dane zadanie zostało zaakceptowane przez serwer SZTZ TRISTAR; b) wyświetlanie informacji o odchyleniu względem czasu rozkładowego realizowanego zadania (opóźnienia/przyspieszenia); c) wyświetlanie komunikatów wysyłanych do kierującego pojazdem przez dyspozytorów ZTM (Zamawiającego) z wykorzystaniem aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR; d) wysyłanie zdefiniowanych wiadomości od kierującego pojazdem do dyspozytora – wiadomości te są pokazywane w aplikacji dyspozytorskiej zainstalowanej w ramach systemu TRISTAR, dostępnej na stanowisku pracownika ZTM (Zamawiającego); e) wyświetlanie czasu rzeczywistego - informacja musi pochodzić z zainstalowanego w pojeździe komputera pokładowego OBU typu M20; f) wyświetlanie informacji o jakości sygnału GPS oraz GPRS; g) możliwość konfigurowania dodatkowych opcji (w tym: funkcjonalność dostępna w opcji: Menu Administratora – Wykonawcę zobowiązuje się do znajomości hasła dostępowego). 1.3. oprogramowanie a) przystosowane do pracy z komputerem pokładowym OBU-M20; b) kompatybilne z obecnie wykorzystywanymi urządzeniami SZTZ i SIP zintegrowanego systemu TRISTAR. 1.4. pozostałe informacje: a) na monitory Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Deklaracje zgodności UE urządzeń. b) monitory muszą być kompatybilne z Systemem Zarządzenia Transportem Zbiorowym (SZTZ) i Systemem Informacji Pasażerskiej (SIP) wdrożonymi w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem (ZSZR) TRISTAR. Zamawiający każdemu wnioskodawcy udostępni do wglądu dokumentację zawierającą opis punktów kompatybilności pomiędzy komputerem pokładowym OBU-M20 z monitorem TFT oraz posiadane schematy instalacyjne. Dopuszcza się przesłanie dokumentacji na wskazany w przez wnioskodawcę adres mailowy. c) na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace Wykonawca zapewnia gwarancję do dnia: 31.12.2021 r. 2. wymiana 50 szt. konsol typu TFT na powyższe monitory TFT we wskazanych przez Zamawiającego pojazdach, w miejsce obecnych konsol typu C11. 3. PRAWO OPCJI a) W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie usługi instalacji/wymiany konsol C11 na monitory TFT: w ilości do 200 dodatkowych wymian we wskazanych pojazdach. Wytypowanie pojazdów w ramach prawa opcji nastąpi w trakcie trwania umowy – Wykonawca zostanie o tym pisemnie poinformowany. 4.Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7. polegające na zwiększeniu bieżącej dostawy o dostawę monitorów TFT określonych w pkt. 1. w ilości maksymalnej do 100 szt. w cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną