Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3882111 , fax. -68 3871281
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
ul. Chałubińskiego 7 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 068 3882111, fax. -68 3871281
REGON: 97077473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz montażem drzwi przeciwpożarowych oraz urządzeń elektrycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz montażem drzwi przeciwpożarowych oraz urządzeń elektrycznych. Pakiet I- Dostawa wraz z montażem drzwi przeciwpożarowych Pakiet II- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych Pakiet III- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza UPS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed datą wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej dwie) - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia- nie spełnia wymaganego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. a) Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (przynajmniej dwie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- Załącznik nr 7 do SIWZ. b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 lit a). 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- Załącznik nr 6 do SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu nastapi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, a wyszczególnionych w pkt VI ppkt 1-4 SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu będą oceniane w skali :spełnia-nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie paneli łóżkowych pacjenta oraz osprzętu systemu przyzywowego w budynkach nr 48 i 59 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zasilacza awaryjnego UPS
Dodano: 2013-01-29 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych do systemu zasilania, sterowania, nadzoru i kontroli układu sieciowego IT w remontowanym Bloku Operacyjnym
Dodano: 2011-10-21 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu kontroli dostępu oraz klimatyzatorów
Dodano: 2011-06-10 - Dostawa narzędzi i osprzętu.
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych oraz systemu kontroli dostępu
Dodano: 2011-04-29 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych do systemu zasilania, sterowania, nadzoru i kontroli układu sieciowego IT dla Pracowni Hemodynamiki
Dodano: 2010-12-13 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych do systemu zasilania, sterowania, nadzoru i kontroli układu sieciowego IT dla Pracowni Hemodynamiki
Dodano: 2010-11-09 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń elektrycznych
Dodano: 2010-10-05 - Dostawa urządzeń i osprzętu elektrycznego
Dodano: 2009-11-06