Przetargi.pl
Dostawa wózków widłowych czołowych: o napędzie spalinowym 2 sztuki; o napędzie LPG- 1 sztuka.

Nadleśnictwo Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5664295-7 , fax. 87 5662878
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Suwałki
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5664295-7, fax. 87 5662878
    REGON: 79050489800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wózków widłowych czołowych: o napędzie spalinowym 2 sztuki; o napędzie LPG- 1 sztuka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2012) wózków widłowych czołowych: o napędzie spalinowym 2 sztuki; o napędzie LPG- 1 sztuka. Wymagania dotyczące wózków: 1. udźwig nominalny 2300- 2500 kg, 2. mocy silnika: a) wózki o napędzie spalinowym (diesel) co najmniej 37 kW b) wózki o napędzie LPG co najmniej 45 kW wraz z katalizatorem 3. maszt wysokościowy panoramiczny - dwusekcyjny 4. wysokość podnoszenia nie mniej niż 2900 mm 5. automatyczna skrzynia biegów 6. szerokość wózka nie więcej niż 1200 mm 7. długość wideł : 1100-1200 mm 8. ogumienie pneumatyczne 9.regulowana kolumna kierownicza, 10. układ kierowniczy ze wspomaganiem 11. poziom hałasu poniżej 80 dB(A) 12. masa własna wózka nie więcej niż 4000 kg, 13. układ wydechowy spalin skierowany do góry 14. fabryczny przesuw boczny wideł, 15. sygnał cofania, 16. system wspomagający stabilizacje wózka w zakręcie, 17. promień skrętu max 2300 mm 18. kabina, a) ogrzewana b) wycieraczki szyb (przód i tył) c) oświetlenie podstawowe +oświetlenie dodatkowe: szperacz 2 x przód, szperacz 1 x tył d) drzwi z otwieraną szybą e) oświetlenie wnętrza kabiny f) lusterka zewnętrzne 2szt. i wewnętrzne 1 szt. g) system pływającej kabiny- amortyzacja h)czujnik obecności operatora w kabinie - zapewniający rozłączenie napędu w przypadku gdy operator opuści i fotel i) system automatycznej blokady hydrauliki uniemożliwiający sterowanie masztem gdy operator nie zajmuje miejsca w fotelu i próbuje sterować masztem, j)wyświetlacz w kabinie informujący o pracy układów wózka widłowego DOKUMENTACJA WYMAGANA PRZY DOSTAWIE: 1. Instrukcje obsługi wózków widłowych dla operatorów (zatwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego w języku polskim) 2. Instrukcje obsługi wózków widłowych dla konserwatora (zatwierdzone przez Urząd Dozoru Technicznego w języku polskim) 3. Deklaracje zgodności z Wspólnota Europejską. 4. Kopie kompletu dokumentów które zostały przedstawione w Urzędzie Dozoru Technicznego i zostały przez Urząd Dozoru Technicznego zatwierdzone. 5.Przeprowadzenie badań doraźnych eksploatacyjnych, dokonanie pierwszej rejestracji wózków widłowych w Urzędzie Dozoru Technicznego i dopuszczenie do eksploatacji na koszt Wykonawcy. 6. Karty gwarancyjne. 7. Katalog części zamiennych WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI POGWARANCYJNEJ: 1. Gwarancji udziela Wykonawca zamówienia na okres nie krótszy jak 24 miesiące. 2. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny. 3. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych. SZKOLENIE: W miejscu dostawy wózków widłowych czołowych wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla operatorów wózków w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - co najmniej jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 7 000,00 zł, słownie: siedem tysięcy 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116,poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 97 2030 0045 1110 0000 0072 5180 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - dostawę wózków widłowych 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W treści gwarancji wadialnej muszą być dokonane następujące stwierdzenia: 1. nazwa i adres Zamawiającego, 2. oznaczenie numeru postępowania, 3. określenie przedmiotu zamówienia, 4. nazwę i adres wykonawcy, 5. w przypadku jeżeli ofertę składa kilku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z treści gwarancji musi wynikać: a. wykaz wszystkich wykonawców wspólnie składających ofertę, b. że gwarant zapłaci wymienioną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 31.10. 2012 do godz. 9.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ww terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suwalki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach