Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 44388-77; 443-66-35 , fax. (018) 4438540; 443-86-01
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
ul. Młyńska 10 10
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. (018) 44388-77; 443-66-35, fax. (018) 4438540; 443-86-01
REGON: 00030643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wózków transportowych, wózków do przewożenia chorych oraz szafek BHP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wózków transportowych, wózków do przewożenia chorych oraz szafek BHP - 3 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349111007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który : A. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, C. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Części III. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w rozdziałach Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem, (na podstawie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy(załącznik nr 3). b) oświadczenia, ze wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.604 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Inne dokumenty: 4. Katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wózków do dystrybucji leków dla Apteki szpitalnej w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa wózka na butle z gazem, podestu ze schodkami oraz podnośników laboratoryjnych z podestem
Dodano: 2012-10-30 - Zakup i dostawa wózka transportowego akumulatorowego 1 sztuka
Dodano: 2011-10-05 - Dostawa wózków corletta, wózków sklepowych oraz wózków paletowych
Dodano: 2011-08-08 - Zakup i dostawa wózka tranportowego akumulatorowego
Dodano: 2011-03-28 - ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO STANOWIĄCEGO PIERWSZE WYPOSAŻENIE HANGARU I WARSZTATU WYDZIAŁU OBSŁUG TECHNICZNYCH BIURA LOTNICTWA STRAŻY GRANICZNEJ W M. NOWY SĄCZ - WÓZEK RĘCZNY PLATFORMOWY 1 SZT.
Dodano: 2010-10-21 - Zakup sprzętu specjalistycznego stanowiącego pierwsze wyposażenie hangaru i warsztatu Wydziału Obsług Technicznych Biura Lotnictwa Straży Granicznej w m. Nowy Sącz
Dodano: 2010-09-29