SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
- Data zamieszczenia: 2019-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wózków do przewozu pacjentów, stanowisk do poboru krwi, stołów zabiegowych, roweru treningowego, gastrolyzera oraz nebulizatora do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”- II część - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa wózków do przewozu pacjentów, stanowisk do poboru krwi, stołów zabiegowych, roweru treningowego, gastrolyzera oraz nebulizatora do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie – II część Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów: 1 Wózek bariatryczny do przewozu pacjentów w pozycji leżącej 2 Wózek do przewozu w pozycji leżącej 3 Wózek bariatryczny do przewozu pacjentów w pozycji siedzącej 4 Stanowiska do pobierania krwi 5 Stoły zabiegowe z hydrauliczną regulacją wysokości 6 Rower treningowy –rehabilitacyjny 7 Gastrolyzer 8 Nebulizator - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.8 ) oraz załączniki parametrów technicznych odpowiednio na załącznikach 3.1 a; 3.2 a; 3.3 a; 3.4 a; 3.4 b; 3.5 a; 3.6 a; 3.7 a; 3.8 a. Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia Rozdz. V(poniższa numeracja jak w SIWZ) 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-04 - Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawę wyposażenia specjalistycznego medycznego w ramach projektu „DIALOG” etap I
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II.
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli oraz mebli medycznych
Dodano: 2023-04-28 - Zakup łóżek intensywnego nadzoru oraz wózków transportowo-zabiegowych
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa mebli medycznych - wózki
Dodano: 2022-08-16