Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 543 615 , fax. 818 543 615
- Data zamieszczenia: 2017-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
ul. Lubelska 68
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 818 543 615, fax. 818 543 615
REGON: 43272510200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wózka widłowego, zasieków z klocków betonowych oraz przenośników wraz z ich montażem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, Gmina Lubartów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka widłowego, zasieków z klocków betonowych oraz przenośników wraz z ich montażem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, Gmina Lubartów w ramach projektu pn.: „Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”, współfinansowanego ze Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego (nieużywanego) następującego sprzętu: 1) wózka widłowego z wysięgnikiem teleskopowym – część I zamówienia, 2) magazynowe zasieki betonowe z klocków betonowych - część II zamówienia, 3) przenośników wraz z ich montażem – część III zamówienia oraz zapewnienie gwarancji jakości i serwisu dla tego sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty ich odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42415110-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wysokość wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) w przypadku składania oferty na I część zamówienia, 2) 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) w przypadku składania oferty na II część zamówienia. 3) 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) w przypadku składania oferty na III część zamówienia Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Formy i miejsce wnoszenia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 05 8707 0006 0031 0008 2000 0006, natomiast wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wózka widłowego, zasieków z klocków betonowych oraz przenośników wraz z ich montażem na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, Gmina Lubartów” O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy p.z.p.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa wózka widłowego w ramach budowy instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie.”
Dodano: 2018-12-12 - „Zakup i dostawa wózka widłowego w ramach budowy instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie.”
Dodano: 2018-11-20 - „Zakup i dostawa wózka widłowego w ramach budowy instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie.”
Dodano: 2018-09-24 - Dostawa wózka widłowego i kontenerów na odpady na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wólce Rokickiej, Gmina Lubartów
Dodano: 2016-12-28