Przetargi.pl
Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy do Fundacji Źródła Życia w Mszczonowie

Fundacja Źródła Życia ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, Budy Zasłona, ul. Źródlana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 857 1354 , fax. 0-46 857 28 99
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Źródła Życia
    Budy Zasłona, ul. Źródlana 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 0-46 857 1354, fax. 0-46 857 28 99
    REGON: 19056871800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fzz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy do Fundacji Źródła Życia w Mszczonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy (drewna kawałkowego i okrągłych balotów słomy o średnicy do 170cm) o następujących parametrach i wyposażeniu:

    a) udźwig 1100kg lub więcej,

    b) napęd na cztery koła z zastosowaniem 4 silników hydraulicznych z oponami terenowymi o możliwości pracy na gruncie nieutwardzonym,

    c) system antypoślizgowy/blokada kół przy napędzie na cztery koła,

    d) wydajność pomp hydraulicznych do podłączania narzędzi minimum 50l/min,

    e) widły do palet o długości ponad 1050mm,

    f) górny docisk umożliwiający chwytanie okrągłych kawałków drewna z silnym zaciskiem sterowany przez siłownik tak skonstruowanym aby okrągłe kawałki drewna nie wylatywały podczas transportu i dobrze przylegały do wideł paletowych wymienionych w punkcie c),

    g) narzędzie do transportu i podnoszenia balotów słomy działające na zasadzie wbijania się w balot słomy odpowiednią iglicą lub iglicami,

    h) narzędzia opisane w punktach c), d), e) powinny być wymienne i łatwe w instalacji,

    i) podnośnik umożliwiający podniesienie towaru na wysokość ponad 2800mm,

    j) możliwość sterowania poziomem narzędzi (wideł lub iglic) w górę i w dół,

    k) automatyczne utrzymywanie podnoszonego ładunku w poziomie podczas podnoszenia,

    l) system pływający narzędzi,

    m) sterowanie maszyną powinno odbywać się za pomocą tzw. joysticka który ułatwia sterowanie centralizując sterowanie wieloma funkcjami maszyny w jednym uchwycie,

    n) ogrzewana kabina operatora do pracy w zimie z oświetleniem,

    o) hak holowniczy do przyczep mocowany z tyłu,

    p) balast tylni minimum 150kg,

    q) zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy).

    3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

    W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.

    Spełnianie warunków :

    Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

    Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

    Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

    I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.

    2. Wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.

    3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.

    Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fzz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach