Fundacja Źródła Życia ogłasza przetarg
- Adres: 96-320 Mszczonów, Budy Zasłona, ul. Źródlana 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-46 857 1354 , fax. 0-46 857 28 99
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Źródła Życia
Budy Zasłona, ul. Źródlana 1 1
96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
tel. 0-46 857 1354, fax. 0-46 857 28 99
REGON: 19056871800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fzz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy do Fundacji Źródła Życia w Mszczonowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wózka widłowego - maszyny do transportu i załadunku biomasy (drewna kawałkowego i okrągłych balotów słomy o średnicy do 170cm) o następujących parametrach i wyposażeniu:
a) udźwig 1100kg lub więcej,
b) napęd na cztery koła z zastosowaniem 4 silników hydraulicznych z oponami terenowymi o możliwości pracy na gruncie nieutwardzonym,
c) system antypoślizgowy/blokada kół przy napędzie na cztery koła,
d) wydajność pomp hydraulicznych do podłączania narzędzi minimum 50l/min,
e) widły do palet o długości ponad 1050mm,
f) górny docisk umożliwiający chwytanie okrągłych kawałków drewna z silnym zaciskiem sterowany przez siłownik tak skonstruowanym aby okrągłe kawałki drewna nie wylatywały podczas transportu i dobrze przylegały do wideł paletowych wymienionych w punkcie c),
g) narzędzie do transportu i podnoszenia balotów słomy działające na zasadzie wbijania się w balot słomy odpowiednią iglicą lub iglicami,
h) narzędzia opisane w punktach c), d), e) powinny być wymienne i łatwe w instalacji,
i) podnośnik umożliwiający podniesienie towaru na wysokość ponad 2800mm,
j) możliwość sterowania poziomem narzędzi (wideł lub iglic) w górę i w dół,
k) automatyczne utrzymywanie podnoszonego ładunku w poziomie podczas podnoszenia,
l) system pływający narzędzi,
m) sterowanie maszyną powinno odbywać się za pomocą tzw. joysticka który ułatwia sterowanie centralizując sterowanie wieloma funkcjami maszyny w jednym uchwycie,
n) ogrzewana kabina operatora do pracy w zimie z oświetleniem,
o) hak holowniczy do przyczep mocowany z tyłu,
p) balast tylni minimum 150kg,
q) zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy).
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
Spełnianie warunków :
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
2. Wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom wózka widłowego lub innej maszyny służącej do załadunku, o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda (łączny zakres wynikający z umowy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fzz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I MONTAŻ SYSTEMU PODNOSZENIA I OPUSZCZANIA ZAPADNI W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa narzędzi ręcznych i wózka podnośnikowego
Dodano: 2013-10-10 - Dostawa narzędzi ręcznych i wózka podnośnikowego
Dodano: 2013-09-20 - Dostawa narzędzi ręcznych i wózka podnośnikowego
Dodano: 2013-09-12 - ZRB Jarosław: Dostawa wózków podnośnikowych na zad. 42 346 Kraków.
Dodano: 2013-07-26 - Dostawa wózków podnośnikowych ręcznych
Dodano: 2012-09-27