Przetargi.pl
Dostawa wózka widłowego

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wózka widłowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce realizacji zamówienia: Oczyszczalnia Ścieków w Tychach Urbanowicach. Tychy ul. Lokalna 2. Zakres zamówienia: Dostawa wózka widłowego o poniższych parametrach : -wyprodukowany w 2009, -udźwig nominalny przy środku ciężkości 500mm - nie mniej niż 3500kg, -wysokość podnoszenia masztu nie mniej niż 3300mm, -wysokość masztu w stanie złożonym nie większej niż 2325 mm, -wolny skok wideł od 140 do 160 mm, -szerokość karetki od 1050 do 1150 mm, -klasa karetki 3A, -długość wideł 1200 mm z przedłużkami atestowanymi do 2m, -całkowita wysokość wózka nie więcej niż 2450 mm, -szerokość wózka nie więcej niż 1600 mm, -długość wózka (bez wideł) nie więcej niż 2800 mm, -zewnętrzny promień skrętu nie większy niż 2500 mm, -korytarz roboczy palety 800 mm x1200 mm nie większy niż 4400mm, -paliwo - olej napędowy, -skrzynia biegów- automatyczna, -prędkość jazdy z ładunkiem nie mniej niż 18 km/h, -masa wózka nie więcej niż 5100 kg, -instalacja elektryczna 12V, -ciśnienie robocze nie mniej niż 175 bar, -prześwit pod wózkiem nie mniej niż 125 mm, -moc silnika nie mniej niż 40kW spełniający normę EURO, -wyposażony w licznik motogodzin, z pełnym oświetleniem wraz z kierunkowskazami i szperaczami przednim i tylnim z dodatkową lampą oświetlenia przestrzeni, czujnikiem obecności operatora na siedzisku, hydraulicznym systemem wspomagana układu kierowniczego, z przesuwem bocznym, ogumieniem pneumatycznym, z dźwiękowym sygnałem cofania oraz optycznym sygnałem prac, dźwigniami sterowania prawej strony kierowcy oraz demontowanym zadaszeniem kabiny operatora na 2 lub 3 części. Wózek będzie objęty gwarancją w okresie 24 miesięcy lub 2000 mh. W okresie gwarancji Wykonawca będzie świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny przedmiotu umowy, zawierający przeglądy, wymianę części zamiennych (wynikających z normalnego użytkowania sprzętu), dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz dojazdy (do miejsca serwisowania i z miejsca serwisowania na teren Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej), w przypadku takiej konieczności. W ramach umowy Wykonawca dostarczy niezbędną dokumentację wózka wraz z instrukcją obsługi zapewni odbiór wózka przez UDT oraz szkolenie pracowników Zamawiającego. Wózek widłowy spełnia wymogi dyrektywy 98/37/WE, a w przypadku dostawy po 29.12.2009 wymogi dyrektywy 2006/42/WE, aktów prawnych implementujących zapisy w/w dyrektyw oraz innych przepisów obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424151102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Informacje dotyczące postępowania. 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4.Zamawiający może zwołać zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B. Warunki uczestnictwa w postępowaniu. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.pkt 3,9.siwz 2.1.2 Potwierdzą, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI. Pkt. 7 siwz, 2.2 potwierdzą, iż dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.pkt. 8 siwz, 2.3 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.pkt. 2 i 4 siwz, 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. C. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1- załącznik nr 2 3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.p.z.p. - załącznik nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 4 5. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. 6. Wzór umowy - podpisany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Każda strona umowy powinna być parafowana - załącznik nr 6. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania ( minimum 1 dostawa polegające na dostawie jednego wózka o udźwigu nominalnym nie mniejszym niż 3 Mg) oraz dokumentów potwierdzających, że dostawa zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 7. 8. Katalog, dokumentacja DTR lub inny dokument potwierdzający wymogi określone w pkt III ppkt. 4. oraz wypełniony załącznik nr 8. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Dowód wniesienia wadium. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem, podpis osoby upoważnionej Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Załącznik nr 5 Wykonawca załącza w przypadku gdy upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika to z innych dołączonych dokumentów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach