Przetargi.pl
dostawa wózka akumulatorowego platformowego o nośności min. 2 tys. kg wraz z wyposażeniem (prostownikiem do ładowania akumulatora)

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wózka akumulatorowego platformowego o nośności min. 2 tys. kg wraz z wyposażeniem (prostownikiem do ładowania akumulatora)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka akumulatorowego platformowego wraz z prostownikiem do ładowania akumulatora, wyprodukowanym nie wcześniej niż w roku 2013 i wprowadzonego do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty. 3. Oferowany sprzęt musi posiadać wymagane przepisami oznakowanie i etykiety w języku polskim, instrukcje używania (w wersji papierowej i elektronicznej), deklarację zgodności CE, Dokumentację Techniczno-Ruchową, katalog części zamiennych, świadectwa kontroli jakości producenta oraz świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, posiadane homologacje. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia - licząc od dnia podpisania umowy - w ciągu 30 dni kalendarzowych, przy czym dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji. O terminie dostawy Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego; b) uruchomienie sprzętu; c) przeszkolenie personelu Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu na następujących warunkach: a) nieodpłatne usunięcie przez autoryzowany serwis producenta wszystkich wad sprzętu; w przypadku stwierdzenia wad elementu lub podzespołu najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na fabrycznie nowy element lub podzespół; b) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; c) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania sprzętu w ciągu dwóch dni roboczych po zgłoszeniu awarii faksem; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta, ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia); e) jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za sprzęt wadliwy sprzęt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw sprzętu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia nowego sprzętu bądź dokonania istotnej naprawy. f) w innych przypadkach niż określone w lit. e, termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady sprzętu objętego gwarancją Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na wniosek Zamawiającego dostawę części zamiennych do sprzętu przez okres 10 lat od dnia zawarcia umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faksem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341449007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną