Przetargi.pl
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l LUZEM

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l LUZEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120 l LUZEM. 1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne: CHARAKTERYSTYKA WORKÓW: kolor przeznaczenie pojemność grubość folii ilość worków [szt.] ŻÓŁTY Odpady z tworzyw sztucznych i metali 120 l 0,050 mm 265 000 NIEBIESKI Odpady z papieru 120 l 0,050 mm 90 000 ZIELONY Odpady ze szkła 120 l 0,075 mm 100 000 BRĄZOWY Odpady ulegające biodegradacji 120 l 0,075 mm 155 000 BRĄZOWY Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 120 l 0,075 mm 50 000 SUMA= 660 000  Długość worka ma spełniać wymogi dotyczące pojemności danego worka, tj. 120 l.  Dopuszcza się worki bez perforacji (na sztuki).  Worki powinny być półprzezroczyste, aby umożliwić wizualną kontrolę zawartości.  Na każdym worku należy umieścić nadruk z informacją o rodzajach odpadów, które mogą być w danym worku umieszczone, a które nie. Dokładny wzór nadruku wraz z wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego,  Opakowanie zbiorcze, w które zapakowane zostaną worki, musi zostać opisane nazwą „WORKI LUZEM, nazwa Wykonawcy, m-c + rok dostarczenia worków”. 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 2. Kolor worka Całość zamówienia I dostawa II dostawa Żółty 265 000 132 500 132 500 Niebieski 90 000 45 000 45 000 Zielony 100 000 50 000 50 000 Brązowy 155 000 77 500 75 500 Brązowy (kuchenne) 50 000 50 000 - nie później niż do 30.11.2020 r. nie później niż do 31.03.2021 r. 3. Termin płatności: 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 4. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu przyjęcia - przekazania. 5. Faktura może być wystawiona w terminie 14 dni od daty zrealizowania ostatniej dostawy, i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z kopiami wszystkich protokołów przyjęcia-przekazania. 6. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. 7. Ogólna wartość zamówienia powinna zawierać koszt transportu i wyładunku na Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej. Zamawiający przewiduje zbadanie grubości worków w danej dostawie. Na wypadek pojawienia się wątpliwości co do jakości dostarczonych worków, Zamawiający, w każdym momencie trwania okresu gwarancyjnego, dopuszcza wezwanie Wykonawcy do przedłożenia sprawozdania z wynikami badań w zakresie pomiaru grubości worków świadczącego o tym, że dostarczone worki spełniają wymagania ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 8. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zastosuje sankcje wynikające z załączonej do niniejszej SIWZ umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 5.000,00 zł. (pięć tysięcy złotych) - wadium należy wnieść do ostatecznego terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1. dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2. gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 15. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach