Przetargi.pl
Dostawa wody stołowej (mineralnej) dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej 101
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8100143 , fax. 033 8102101
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
    al. Armii Krajowej 101 101
    43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8100143, fax. 033 8102101
    REGON: 07062159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospital.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wody stołowej (mineralnej) dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, wody stołowej (mineralnej) w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159810008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i potwierdzą powyższe oświadczeniem (Załącznik Nr 3 do siwz), b) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych i złożą dokumenty wymienione w Rozdziale IV pt.. Zawartość oferty w ust. 4-6, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV pt.. Zawartość oferty w ust. 7 d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i złożą dokumenty wymienione w Rozdziale IV pt.. Zawartość oferty w ust. 8, e) potwierdzą dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w Rozdziale IV pt.. Zawartość oferty w ust. 9-10, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, f) zapoznali się z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAWARTOŚĆ OFERTY 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 2), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie gwarancji (rękojmi) określonym w miesiącach, terminie płatności określonym w dniach -wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2. Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dokumenty zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru np. katalogi, foldery itp. zawierające opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim z zastrzeżeniem postanowień Rozdz. II ust. 5. 10. Oświadczenie wykonawcy, że oferowany towar spełnia wymagane normy i jest dopuszczony do stosowania i sprzedaży. 11. Obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia przez okres jednego roku (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale IX SIWZ - wzór stanowi Załącznik Nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hospital.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach