Przetargi.pl
Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków dla Kasyna Wojskowa Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414. Nr postępowania 06/2009/PN

Kasyno Wojskowe Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6 847 259, 6 847 452 , fax. 0-22 846 81 89
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasyno Wojskowe Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6 847 259, 6 847 452, fax. 0-22 846 81 89
    REGON: 01027255800023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków dla Kasyna Wojskowa Nr 20 przy Jednostce Wojskowej 2414. Nr postępowania 06/2009/PN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Dostawa wody mineralnej, napojów oraz soków szczególowo określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159810002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) dysponują potencjałem technicznym tj.; dysponują co najmniej 1 środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne określonych ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł. 2. [Sposób oceny spełniania warunków] Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz. Uwaga! W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Ustawy mogą oni wspólnie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy. Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców musi spełniać samodzielnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 2 i 3 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ) podpisuje pełnomocnik, o którym mowa w art. 23 ust. 2 Ustawy, a oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - podpisuje odrębnie każdy uczestnik Konsorcjum (według wzoru określonego w załączniku nr 3b do SIWZ). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów sanitarnych zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; 4) potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.); 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy muszą być złożone w oryginale. 2) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożone w innym języku niż język polski wymagają tłumaczenia potwierdzonego przez wykonawcę. Pozostałe dokumenty złożone w innym języku niż język polski wymagają złożenia tłumaczenia. 4) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną