Przetargi.pl
Dostawa wody mineralnej

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wody mineralnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa średniozmineralizowanej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych typu PET o poj. 0,5 l, oraz 1,5 l zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego KGP i Biura Spraw Wewnętrznych KGP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. Formularzu asortymentowo-cenowym. (CPV: 15.98.10.00-8 ) 2. Wymagania jakościowe wody: I ) GAZOWANA: a) średniozmineralizowana - czyli ogólna wartość soli mineralnych mieści się w granicach od 500 mg/l do 1500 mg/l, b) średnionasycona dwutlenkiem węgla - czyli stężenie CO2 mieści się w granicach od 1500 mg/dm3 do 4000 mg/dm3, c) bezbarwna, klarowna, bez osadów i innych zanieczyszczeń, d) bezwonna, e) bez obcych posmaków np. stęchlizny czy pleśni. II ) NIEGAZOWANA: a) średniozmineralizowana - czyli ogólna wartość soli mineralnych mieści się w granicach od 500 mg/l do 1500 mg/l, b) niskonasycona dwutlenkiem węgla - czyli stężenie CO2 mieści się w granicach do 1500 mg/dm3, c) bezbarwna, klarowna, bez osadów i innych zanieczyszczeń, d) bezwonna, e) bez obcych posmaków np. stęchlizny czy pleśni. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w (Formularzu asortymentowo - cenowym) - załącznik nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 4. Wielkość poszczególnych zamówień i ich częstotliwość uzależniona będzie od warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz powodujących temperaturę powyżej 28 ?C w pomieszczeniach zamkniętych i 25 ?C na otwartej przestrzeni oraz zgodnie z bieżącymi potrzebami w przedmiotowym zakresie np. w celu zabezpieczenia narad, obrad, czy wyjazdów służbowych. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu określonego w (Formularzu asortymentowo - cenowym) (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego), przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji oferty cenowej w granicach łącznej wartości wynagrodzenia określonego w umowie. 5. Opisane wymagania jakościowe są bezwzględnie wymagane i muszą być uwidocznione, potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. 6. Jakość wody powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466) oraz dostarczona woda musi posiadać Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny zawierające ocenę i kwalifikację rodzajową wody. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia ww. świadectw dopuszczenia. 7. Dostarczona woda musi być przydatna do spożycia przez okres 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 8. Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych tj. bezzwrotnych butelkach z tworzywa sztucznego nie wchodzących w reakcje ze związkami mineralnymi będącymi w wodzie i posiadającymi atest o dopuszczeniu kontaktu z żywnością. Zamawiający wymaga, aby pojemniki tj. butelki posiadały aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159810008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach