Przetargi.pl
Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie

Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Sulańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 113 278 , fax. 632 113 278
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    ul. Sulańska 13
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 113 278, fax. 632 113 278
    REGON: 30171959200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wody amoniakalnej do zbiornika V= 40 m3 w ilości około 450 Mg. Zbiornik wyposażony jest w przyłącza: faza produktowa DN 80, faza gazowa DN 50. Jednorazowa wielkość dostawy około 25 Mg. 2) sukcesywna dostawa wody amoniakalnej w 8 kanistrach o wadze 25 kg każdy (kanister z materiału umożliwiającego wzrokową kontrolę poziomu cieczy) – łączna masa 200 kg. Jednorazowa wielkość dostawy – 4 szt. (łączna masa 100 kg). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami jakościowymi zawarty jest w SIWZ (część II pkt 4.) Uwaga: Przedstawione ilości wody amoniakalnej są wielkościami szacunkowymi. Mogą one ulec zmianie w stosunku do określonej ilości zapotrzebowanej wody amoniakalnej na podstawie dotychczasowego jej zużycia. W przypadku gdy ilość zakupionej wody amoniakalnej w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości wskazanych Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów wody amoniakalnej bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24413100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty– wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu zgodnie z Częścią IV pkt. 6.3.- 6.8. SIWZ. Zobowiązanie powinno być przedłożone w oryginale. 5) Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach