Przetargi.pl
Dostawa wodomierzy wraz z urządzeniami do zdalnego odczytu dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju

Gmina Krynica-Zdrój, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 472 52 82, , fax. 18 472 52 73
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica-Zdrój, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
    Józefa Ignacego Kraszewskiego 37
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 472 52 82, , fax. 18 472 52 73
    REGON: 12066546500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wodomierzy wraz z urządzeniami do zdalnego odczytu dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy wraz z urządzeniami do zdalnego odczytu dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sukcesywną dostawę wodomierzy do zimnej wody pitnej; 2) sukcesywną dostawę modułów radiowych do systemu zdalnego odczytu wodomierzy montowanych na wodomierzu; 3) dostawę zestawu urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy wraz z oprogramowaniem; 4) naprawę i legalizację wodomierzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ, które stanowią integralną jej część: 1) Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia; 2) Załącznik Nr 6 - Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 ze zm./)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach